וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון על לידתו של הנסיך ג'ורג': "מושלמת"

הדוכסית מקיימברידג' לא סיפרה עד עתה על הרגעים המרגשים בבית החולים. כעת, החליטו חבריה לחשוף את הסודות מחדר הלידה: "היא רצתה לידה טבעית, וכל כך שמחה שהייתה לה כזאת"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

(צפו ביציאת הזוג המלכותי מבית החולים)

לפני כחודש וחצי, ב-22 ביולי, באו לקצם תשעה חודשי המתנה מייגעים עבור תושבי הממלכה הבריטית, כאשר הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, ילדה את הנסיך ג'ורג', בנם המלכותי הראשון שלה ושל בעלה, הנסיך וויליאם. כעת, החליטו חבריה לחשוף מעט ממה שהתרחש בתוככי חדר הלידה, ולהרגיע מעט את ההמונים המודאגים שעד לרגע זה לא ידעו בדיוק כיצד חוותה מושא הערצתם את השעות הלא פשוטות בבית החולים. "היא תיארה את הלידה שלה כמושלמת". סיפרו בהתרגשות כמה מחברותיה הטובות למגזין "וניטי פייר", ופיזרו מעט מהערפל. "לדבריה, הלידה הייתה מהירה, ולא היו לה סיבוכים כלשהם. היא רצתה לידה טבעית והיא כל כך שמחה שהייתה לה כזאת".

התמונה הרשמית הראשונה של הנסיך ג'ורג'. רויטרס
לידה מושלמת. קייט, וויליאם והתינוק המלכותי/רויטרס

לצד הפרטים העסיסיים העוסקים במצבה הרפואי של הנסיכה בזמן הלידה, נחשפים כעת פרטים חדשים בנוגע להופעתה החיצונית בעת כניסתה לבית החולים. על פי הפרסום, הדוכסית, שרגילה להופיע בציבור כשהיא לבושה במיטב מחלצותיה, צעדה עם בטנה ההריונית לחדר הלידה כשהיא עוטה על עצמה של כהה פשוט, בעוד ששיערה נח על כתפיה ברישול. בשל הופעתה הלא מוקפדת, בחרו הצלמים שנכחו במקום לא לצלמה בצורה כזו כדי לא לביישה.

פרט מעניין נוסף שמביאים חבריה של קייט לידיעתם של מעריציה מלמד על כך שמעצבת השיער הפרטית שלה, אמנדה קוק טאקר שמה, שהתה לצדה בכוננות לאורך כל חודש יולי האחרון. טאקר, שהגיעה לבית החולים יחד עם עוזרת מיוחדת, הייתה אחראית גם להביא לה מבחר שמלות לבחירה, מהן בחרה לבסוף הדוכסית את שמלת הנקודות המפורסמת שאותה לבשה בצאתה מבית החולים.

לטענת חבריה, בעת שיצאה הדוכסית מבית החולים היא הייתה עדיין רגישה מאוד, ו"עצבנית בצורה יוצאת מן הכלל", אף שבעלה הנסיך וויליאם היה לצדה וניסה להשרות עליה רוגע. נותר רק לקוות שבשל העובדה שחלף מעט זמן מאז הלידה, מצליח הנסיך יותר במשימתו להרגיע את האם החדשה, ולגרום לה לחוש בנחת בחיק התינוק המלכותי, שבוודאי יוטבל בקרוב לנצרות בטקס רב רושם בכנסייה.

עוד על הלידה המלכותית:
קייט מידלטון "נהנית מכל רגע" מאז הפכה לאם
הנסיך וויליאם: "אני החלפתי את החיתול הראשון"
במראה נינוח: הנסיך ג'ורג' בתמונה רשמית ראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully