וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להידרדר: מייקל ביזלי שוחרר מפיניקס

הסאנס שיחררו את הבחירה מספר 2 בדראפט 2008: "מצפים משחקנים לייצג את הקבוצה בצורה חיובית על ומחוץ לפרקט"

רק לפני חמש שנים התווכחו ביניהם פרשני הכדורסל במי צריכה שיקגו לבחור ראשונה בדראפט. על כף המאזניים עמדו שניים: מייקל ביזלי ודרק רוז. הבולס הלכו לבסוף על הרכז הנהדר, שעוד עשוי להביא לעיר הרוחות אליפות יום אחד, בעוד ביזלי, שנבחר על ידי מיאמי, כבר הספיק מאז לעבור בשלוש קבוצות. הלילה, האחרונה שבהם - הלא היא פיניקס - החליטה לשחרר אותו מחוזהו, ותשלם לו 7 מיליון דולר, רק כדי שלא יהיה יותר בסגל שלה.

שחקן שיקגו בולס דרק רוז ליד שחקן מיאמי היט מייקל ביזלי. GettyImages
איפה הוא ואיפה אתה. רוז וביזלי, ערב דראפט 2008/GettyImages

"הסאנס היו מחוייבים להצלחתו של מייקל ביזלי בפיניקס", אמר נשיא המועדון, לון באבי. "עם זאת, זה הכרחי שנדרוש את הסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת התנהגות אישית ומקצועית כיוון שאנחנו מפתחים תרבות של קבוצה מנצחת. ההחלטה שלנו היום מראה את המחוייבות שלנו לסטנדרטים אלה". הסטנדרטים עליהם מדבר באבי ומהם חרג ביזלי מתייחסים להתנהגותו של הפורוורד הפרוע, שרק לפני מספר שבועות עבר עוד עבירת משמעת, כשנתפס כשברשותו מריחואנה.

"יש לנו דרישות גבוהות מכל השחקנים שלנו", הצטרף גם הג'נרל מנג'ר של הסאנס להסברים על שחרורו של הבחירה מספר 2 לשעבר בדראפט. "אנחנו מצפים מהם לייצג את הקבוצה ואת הקהילה בצורה חיובית על ומחוץ לפרקט".

ביזלי, שמעולם לא הצליח לעמוד בציפיות הגבוהות שתלו בו, הגיע לפיניקס בעונה האחרונה כשחקן חופשי, אחרי שתי עונות בינוניות במדי הטימברוולבס. בסאנס הוא העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-3.8 ריבאונדים, ועתה נותר לראות האם עוד נותרו קבוצות בליגה הטובה בעולם שיהיו מוכנות לקחת סיכון על השחקן הבעייתי הזה.

מייקל ביזלי נבחר במקום השני בדראפט 2008 לצדו של דייויד סטרן. GettyImages
מי היה מאמין שככה תיראה הקריירה שלו. ביזלי עם סטרן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully