וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי VS רוג'ר ווטרס: "אל תשתמש בתמונה שלי"

וואלה! סלבס

21.8.2013 / 12:51

רפאלי גילתה שהמוזיקאי מלהקת פינק פלויד שוב הפגין נגד ישראל והחליטה שלא לשתוק על כך שהוא משתמש בתמונה שלה. "אם כבר חרם - אז עד הסוף", צייצה ברשת. וואלה! סלבס לוחמת

חשבתם שבר רפאלי עוסקת רק בשעשועים והנאות החיים? מבט חטוף בחשבון האינסטגרם שלה אולי עושה כזה רושם - אבל מתברר שמדובר בישראלית לוחמנית בהחלט. הטופמודל כתבה הבוקר (ד') ציוץ זועם נגד המוזיקאי רוג'ר ווטרס, אחרי שקרא (שוב) להחרים את ישראל מבחינה תרבותית, זאת בעקבות הסכסוך הישראלי-פלסטיני. קשוחה? שימו לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החרם אותי! בר רפאלי ורוג'ר ווטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי תקשורת מסביב לעולם פרסמו אמש כי ווטרס, חבר להקת פינק פלויד המיתולוגית, העביר מכתב פתוח מטעמו לאתר פרו-פלסטיני שבו ציין כי הוא קורא להצטרף אליו ולאמנים נוספים לחרם על ישראל. "זוהי חובתנו ואחריותנו המוסרית", כתב. ברבור, שכנראה שמעה על הקריאה להחרים את מולדתה, החליטה להבהיר את עמדתה בנוגע למעשיו של ווטרס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כועסת. הציוץ של בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רוג'ר ווטרס, כדאי שתוריד את התצלום שלי מהוידאו ארט בהופעות שלך", כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "אם כבר חרם - אז עד הסוף", הבהירה רפאלי, שככל הנראה מפציעה בתמונה כחלק מהמסכים שמלווים את סיבוב ההופעות של המוזיקאי בעולם.

ובכן, הציוץ אמנם נכתב על ידי הדוגמנית בעברית צחה, אבל סביר להניח שהוא יתורגם במהרה ויגיע גם לאזניו של ווטרס - שהופיע בישראל לפני כשבע שנים בעצמו. איך יגיב? אולי בשיר.


וואלה! סלבס סולדת מאנשים בשם רוג'ר, מאז שהטניסאי המפורסם חבט בפרצוף שלה. בטעות, נראה לה.


ארוחה משפחתית: בר רפאלי והאחים שלה חוגגים

מעצב האופנה הערבי שעיצבן את ניקול ראידמן

רכלו על הציוץ של רפאלי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully