וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": טהוניה בסבב עצבים אחרון

21.8.2013 / 1:53

שבוע לפני שלאון יגלה שאמא שלו עשתה בושות ביוטיוב, טהוניה מקבלת הזדמנות אחרונה להתפרצות זעם מול המצלמות - זה בסדר, אפשר גם אחרי התכנית, לשוטרים החרימו את הטייזרים

אז זהו, זו חמישיית הגמר שלכם, נמעכת בבהלה בין הדלתות הנסגרות של הבית. לבנה, טהוניה, לאון, דור ואיתי (החדש! הוא חדש! חדש שהגיע לגמר! חדש! לגמר!). נדמה כי עבר נצח מאז נשר הדני רייכנטל הראשון מהעץ, ובזמן הזה הספקנו להזדקן, למות ולהתגלגל בחזרה כביסקוויט בעוגה של מלי עזר. רק תארו לעצמכם באיזה עבר רחוק הדיירים עדיין תקועים, בערב הגמר הם ידדו החוצה משתאים ויתעניינו מתי החתונה של יודה ונינט ואיך יאיר לפיד משמח את הבוחרים שלו ומה שלום ג'יימס גנדולפיני. ואנחנו נשתוק בעצב, נרכיב להם משושים על הראש וניקח אותם להצטלם עם אבא של לבנה לפני שהמומנט עובר. איזה עולם.

"האח הגדול": כל החדשות והפרשנויות

מי המנצח שלכם? הצביעו בסקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם את גוגל רידר סגרו להם כשהם היו נעולים בתוך הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

היי ילדים, רוצים לשמוע עוד קצת על טהוניה? עוד מעט זה נגמר, אז קחו קצת טהוניה לדרך שלא תהיו רעבים. ובכן, טהוניה ישבה לתומה במשימת בית המשפט, בסבב של לאון, כשלפתע! היא נזכרה שלאון היה שוביניסט כלפיה לפני חודשיים. הוא אמר לה לשטוף כלים, לפני חודשיים. והיא נורא נעלבה, לפני חודשיים. והנה היא יושבת לגמרי לתומה, מנסה לחזור לחיים הרגילים שלה, ופתאום! היא נזכרת בזה! "ידעת שאתה קובר אותה חיה כשאמרת לה לשטוף כלים", מרעים רונאל פישר בדרמטיות, וטהוניה נזכרת לתדהמתה שוואלה, לאון קבר אותה כשהיא חיה! ואז פיחלץ אותה כשהיא גוססת ותלה עליה מעילים כשהיא מתה! היא כמעט פספסה פה טראומה מעולה להשתולל בגללה! " חצוף! אפס! מטומטם!", היא מזדרזת להשלים פערים, ומתחילה לרוץ ולבכות ולקפוץ ולצעוק על דור וירדן המבולבלים, ודורשת לדעת למה לאון לא אומר "סליחה, טעיתי" אלא רק אומר "סליחה, טעיתי". כל כך קשה להגיד "סליחה, טעיתי"?!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו כבר מתנצלים מראש, סבבה? סבבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשטהוניה נרגעת, היא הולכת להודיע לאבי שהיא עושה חשבון נפש. איזה כיף. זהו, היא סיימה לצעוק, כולם שוכבים שחוטים בחדר שירות, עכשיו מתחשק לה להיות סלחנית. אפילו את איתי היא שולפת מהארונית שבה הוא מתחבא ומבקשת ממנו סליחה, היא תשנה את דרכיה מעכשיו, והדביל מביט בה באושר וכבר מתכנן איך לילדים שלהם יקראו באבוביליה וערן, ואיך כל שבת בבוקר הם יטיילו יחדיו בגינה ויצעקו על כלבים שהם חוצפנים. יש לפנינו עוד שבוע שלם, מספיק זמן כדי לרסק לאיתי מחדש את לבו המתאחה. האם טהוניה תצליח להתאפק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתישהו טהוניה תפיע אותו ותספר לו שהוא חוצפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסק הדין מתקרב, ודיירי הבית יושבים מהורהרים במונטאז' משותף, כשההאשמות של רונאל פישר מהדהדות ברקע: "אתה לא נאמן... לא נאמן... את השפלת אותו... השפלת אותו... אתה מבלה יותר מדי זמן מול המראה... מול המראה...". אך פסקי הדין לכולם זהים: כולם זכאים. אפילו ירדן, שהואשמה במשהו שלא הבנתי אבל לא היה לי כוח להריץ אחורה בממיר. רונאל פישר נרגש: מולו ניצבת הוכחה לניצחון המוסר, לטוב שבאדם, לתמימות וליופי. כולם זוכו, הוא מכריז בנאום הסיכום ההוליוודי, כי הדיירים בחרו לראות את הצד הטוב שבאדם, וזה מרגש אפילו אותי, התובע הרשע וחסר הלב, עד כדי כך שאני מחליט לבטל את החלטתי לבנות קניון באמצע גן השעשועים! יש! תשואות! חיבוקים! קופצים באוויר ועושים כ??יף!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאיייייי, צדק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

נפרדנו הערב מאבי ומירדן. אם לשפוט לפי קליפ הפרידה שלה, נראה כי הביאו את ירדן בעיקר כדי לאכול דברים מגעילים במשימות תקציב. אפילו אסי לא ידע מה לשאול אותה – "אממ, אז מה דעתך על איתי וטהוניה? ספרי לנו מהו הצבע האהוב על איתי! לדעתך מתאים לי עם או בלי משקפיים?", וארז מיהר לקטוע עם "טוב יש לנו עוד יום עמוס!". חודש וחצי היא לועסת צ'ילי רק כדי לגלות שבחוץ אימא של לאון כוכבת יותר גדולה ממנה. תלמדי מאור, יש לך פחות משבוע, תתחילי להרים מסוקים.

ציטוטים:

"אני מאוד נעלבתי מהסיפור עם הקינואה" (רונאל לוקח ללב)
"אני הולכת לשטוף כלים בגאווה גדולה!" (טהוניה מתכוננת להדלקת משואות)
"הבעיה היא שאני מפחדת להראות חולשה" (ירדן מוכיחה שוב ש"אני מפחדת להראות חולשה" זה ה"החיסרון שלי הוא שאני פרפקציוניסטית" החדש)
"אני מדבר מהלב".
"אז הלב שלך מגמגם!" (רונאל ואיתי בהוויי מגמגמים)
"אתה ארז?" (אבי לאסי. ארבעה חודשים זה הרבה זמן)
"אני מאחל לילדים שלי כלה כמו ירדן! בגלל המאכלים קודם כל" (אבי מחמיא)

אז מי המנצח שלכם? הצביעו בסקר

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully