וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קרלון בראון חתם לעונה אחת

11.8.2013 / 10:10

צפו בביצועיו של הגארד האמריקאי, ששיחק בליגת הפיתוח ויהיה הזר הראשון בסגל של האדומים. גם גולן גוט חתם לשלוש עונות

הפועל תל אביב החתימה הבוקר (ראשון) את הגארד האמריקאי קרלון בראון שיהיה שחקנה הזר הראשון לעונת 2013/14. בראון מגיע למועדון לאחר מספר רב של מועמדים שבחן המאמן ארז אדלשטיין. בנוסף הודיעו האדומים על צירופו של שחקן נבחרת העתודה גולן גוט, בנו של שחקן העבר דני גוט, לשלוש העונות הקרובות.

קרלון בראון במדי גולדן סטייט ווריורס מול כריס דגלאס רוברטס. Stephen Dunn, GettyImages
זר ראשון לאדומים. בראון/GettyImages, Stephen Dunn

צפו בביצועיו של קרלון בראון

בראון (24, 1.95) החל את קריירת המכללות ב-2008 באוניברסיטת יוטה. כבר בשנתו הראשונה היה שחקן חמישייה ובשנתו האחרונה ביוטה העמיד ממוצעים של 12.6 נקודות 4.1 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים. לאחר 3 שנים ביוטה, החליט לעזוב וכתוצאה מכך נכנס להסגר למשך שנה. כשחזר לשחק ב-2012, שנתו האחרונה בקולג'ים, שיחק באוניברסיטת קולורדו והוכרז כ-MVP של קונפרנס הPAC-12 בזכות ממוצעים של 12.6 נקודות, 3.8 ריבאונדים, ו-2.0 אסיסטים למשחק. בראון הוביל בשנה זו את קולוראדו לסיבוב השלישי בטורניר ה-NCAA לראשונה לאחר 9 שנים.

בעונה האחרונה חתם בגולדן סטייט מהנ.ב.א אך שוחרר לאחר חודש ועבר לשחק בסנטה קרוז מליגת הפיתוח האמריקאית, ולאחר מספר חודשים עבר לאיידהו שם העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות למשחק, 3.4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

כאמור, גם גולן גוט שרשם 5.5 נקודות, 1.4 ריבאונדים ואסיסט ב-19.5 דקות למשחק חתם במדים האדומים ומצטרף לסגל הישראלי הקיים הכולל את מתן נאור, רביב לימונד, יותם שירן, יונתן שולדברנד ורום גפן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גולן גוט שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
יעבה את מצבת הישראלים. גולן גוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully