וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דניאל מנכ"ל, לב נשיא, בלדב ללא תפקיד

9.8.2013 / 16:03

מסתמן המבנה הניהולי של הקבוצה לאחר הרכישה. בלדב יהיה אמון על גיוס ספונסרים. התקציב צפוי לעמוד על 12 מיליון שקל

במכבי נתניה ממשיכים בנושא מכירת הקבוצה לשתי קבוצות משקיעים בראשות עו"ד רועי דניאל ואיש העסקים אלי שגב, כאשר יוסי מאור חמו של דניאל ואיש עסקים בפני עצמו כלול גם כן בעסקה.

בנתניה היו מאושרים לנוכח החתימה של שגב, שעל מועמדותו לרכישת הקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בימים האחרונים התנהלו שיחות בין איש העסקים לראשי הפועל חיפה בניסיון לשכנע את שגב להיכנס כשותף במועדון, מה שגרם לחשש בנתניה שמא שגב יעדיף להיכנס כמשקיע בחיפה ולא לרכוש 50% מנתניה, אך החששות התבדו אתמול.

קובי בלדב מנכ"ל מכבי נתניה. שלומי גבאי
עידן חדש. קובי בלדב/שלומי גבאי

שגב חזר לאפריקה אתמול כדי לנהל את עסקיו אך צפוי לחזור בקרוב לישראל כדי לתכנן את הצעדים הבאים עם השלמת העסקה. במועדון עסקו גם בשאלת ההרכב הניהולי, ומסתמן שדניאל ישמש מנכ"ל המועדון, גיל לב ישמש כנשיא המועדון, קובי בלדב לא יקבל תפקיד רשמי אך יהיה אמון על גיוס הספונסרים והשיווק כשגם מוט'לה שפיגלר עשוי לשמש יועץ מקצועי להנהלה.

מי שעוד צפוי להיות בסוד העניינים ולהיכנס חזק אל תוך המערכת הניהולית הוא איש העסקים אייל סגל שתמך בקבוצה רבות בשנים האחרונות, בעיקר במחלקת הנוער ומוערך מאוד על ידי שגב.

לגבי סגל השחקנים: למרות הרכישה צפויים מספר שינויים בסגל כששחקן או שניים שהגיעו רק כעת עשויים לעזוב את הקבוצה ומנגד עשויים במועדון להחתים שחקן אחד או שניים חדשים לקראת העונה הקרובה.

יוסי מזרחי ושי הולצמן יישארו כסמכויות העליונות בצוות המקצועי של הקבוצה כשתקציב המועדון לעונה הקרובה צפוי להיות 12 מיליון שקלים ובמועדון יסכימו אם וכאשר אחת הקבוצות מליגה העל לא תצליח לעבור את דרישות בקרת התקציבים למלא את מקומה ולשחק בליגת העל כבר בעונה הקרובה.

נשיא המועדון גיל לב אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אנחנו מאושרים מאוד על כך שנכנסו בעלים חדשים למועדון. זה היה המטרה שלנו לאורך זמן רב ואני שמח שזה קורה כעת, ומצטער שזה לא קרה קצת לפני. מדובר באנשים יקרים שמעוניינים לתרום למען הכדורגל ולמען המועדון וצריך לברך אנשים כאלהנ שנכנסים לכדורגל הישראלי, הלוואי ויהיו עוד הרבה כמותם. אני מאמין שהקבוצה כעת תחזור למעמדה הטבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully