וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס גל"צ יוענק לאילנה דיין וניב רסקין

6.8.2013 / 11:24

גם ג'קי חוגי וערן סבאג הם בין הזוכים בפרס מפקד גלי צה"ל למצוינות לשנת 2013 – כך הודיע מפקד התחנה, ירון דקל. בנוסף, הוענק הפרס לתכנית מיוחדת שהגיש גדי סוקניק

אילנה דיין, ניב רסקין, ג'קי חוגי וערן סבאג הם בין הזוכים בפרס מפקד גלי צה"ל למצוינות לשנת 2013 – כך הודיע היום (שלישי) מפקד התחנה, ירון דקל. עבור ג'קי חוגי, הפרשן לענייני ערבים של התחנה, מדובר בפעם השלישית ברציפות בה מוענק לו הפרס היוקרתי. בנוסף, הוענק הפרס לתכנית מיוחדת שהגיש גדי סוקניק.

פרס מפקד גלי צה"ל מוענק מאז שנת 1980. השנה נבחרו הזוכים על-ידי חבר השופטים שכלל את היועצת הרמטכ"ל לענייני נשים תא"ל רחל טבת-וייזר (יו"ר וועדת הפרס), העיתונאי בוגר גל"צ עמית סגל ואיש הטלוויזיה רפיק חלבי. "התוכניות שזכו השנה, פרט לעובדה שהן בעלות איכות רדיופונית מצוינת, נוגעות בראש ובראשונה לנו כישראלים ומביאות את הסיפור הישראלי של כולנו, במוזיקה, בשירה, בשפה וברצון העז לחיות כישראלים בארץ", מסר הבוקר דקל.
במקום הראשון זכתה התכנית "מסיפורי פוגי אפשר ללמוד" לציון 40 שנה לצאת אלבום הבכורה של להקת כוורת. את התכנית הגישו אסף ליברמן ולירון זייד. במקום השני זכתה תכנית בהגשתו ועריכתו של ג'קי חוגי "פטפוטים על הנילוס" שבוססה על הקלטות שביצע חוגי בקהיר. את המקום חלק עם ערן סבאג שהגיש את התכנית "חיים של אחרים" שעסקה במשורר ערב אורי צבי גרינברג.

במקום השלישי זכו אילנה דיין שהגישה במסגרת התכנית "נכון להבוקר" את פרויקט "דור תש"ח" וגדי סוקניק שהגיש את התכנית "אתיופיה" שעסקה במבצע המוסד להעלאת יהודים מאתיופיה בשנת 1977 - מבצע שבו סוקניק השתתף. עוד במקום השלישי זכתה התכנית "שפה משותפת" על ערבים ישראלים שבחרו ללמד, להרצות וללמוד על השואה.

פרס למסגרת שידור הוענק לתכנית "נכון להבוקר" בהגשת ניב רסקין ובעריכת תמי רשף. מנימוקי הוועדה: "בראיונות שנעשו השנה, ניכרת יכולת ההפקה של צוות התוכנית, שהן מהגבוהות בתקשורת הישראלית. ב'נכון להבוקר' חותרים להגיע כל בוקר לכוכב הסיפור עצמו, ולאחריו – לאדם הכי קרוב אליו, או לזה שיספר את הסיפור בדרך הכי מעניינת". כמו כן הוענק לראשונה פרס ביכורים (המוענק לתכנית בעריכת חיילים בלבד) לתכנית "כן היו הדברים מעולם" על סיפור אסון בית המכס העליון בעריכת יעל לוי ורותי גרוסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully