וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ר'

30.7.2013 / 9:18

עומר בן-רובי מונה לסגן ראש מחלקת התכניות של גלי צה"ל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-רובי ישמש בתפקיד תחת מאיה להט-קרמן שמונתה לאחרונה לעמוד בראש המחלקה החדשה

עומר בן-רובי מונה לסגן ראש מחלקת התכניות של גלי צה"ל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-רובי ישמש בתפקיד תחת מאיה להט-קרמן שמונתה לאחרונה לעמוד בראש המחלקה החדשה, ובימים אלה מקיימת סבבי פגישות עם בכירים בתחנה ומחוצה לה במסגרת היערכות ללוח שידורים חדש עליו עמלים בימים אלה בתחנה הצבאית. לוח השידורים של גלי צה"ל לא השתנה באופן משמעותי ב-15 השנים האחרונות, ולפי גורמים בתחנה צפוים בו שינוים מהותיים.

בן-רובי (37) החל את דרכו העיתונאית כעורך חדשות בגלי צה"ל. במשך השנים מילא בתחנה מגוון רחב של תפקידים, בהם כעורך ומגיש תכניות תרבות ומוזיקה, רכז הכתבים, סגן ראש מחלקת החדשות ומפקד הקורס להכשרת העיתונאים של גלי צה"ל. בתפקידו האחרונים שימש כסגנה של דלית עופר מנהלת גלגלצ וכעורך החדשות הראשי של התחנה. כמו כן שימש ככתב התרבות של ערוץ 10 במשך שנתיים, ראש דסק באתר ynet וכתב הרווחה של ידיעות אחרונות.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, במסגרת הליך הגיבוש של המחלקה החדשה נערכו מינויים פנימיים נוספים: אפי בן אברהם מונה ישמש לתפקיד רכז מערכת התוכניות של התחנה ולירון זייד שובץ כעורך התרבות של גלי צה"ל. במסגרת הליך הרה-ארגון סיימו את תפקידיהם ראש מחלקת האומר אהוד גרף, ראש מחלקת התרבות אתי אנטה שגב, ראש מחלקת חיילים וצבא עומר פרנקל ומנהל פיתוח התוכן גלעד אמיליו שנקר.

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים. עומר בן-רובי מסר בתגובה: "אוהב את גלי צה"ל מאוד וחושב שאפשר לעשות במחלקת התכניות החדשה יופי של דברים; אני בא מתפקידי ניהול במחלקת האקטואליה ובגלגלצ, ואני מאמין שמה שלמדתי שם יכול להוסיף לי המון להצלחה בתפקיד החדש. ובעזרת השם כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully