וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של הומלס מבת ים - החשוד כרוצח סדרתי

2.11.2000 / 13:25

ולדימיר פיניוב חשוד כי רצח וקבר שלושה חסרי בית; עד כה נמצאו שתי גופות; ההערכה היא שגופה נוספת קבורה בחולות באיזור בת ים


מאת אסף לוי

מעצרו של ולדימיר פיניוב, הומלס בן 43 מבת ים החשוד בשלושה מקרי רצח, הוארך הבוקר ב-11 יום.

עד כה נמצאו שתי גופות במצב ריקבון מתקדם בחולות הסמוכים לאיזור התעשייה בבת ים, והמשטרה מעריכה כי גופה שלישית עדיין קבורה בחול.

פיניוב הודה שרצח את ולאדיסלב שוורץ, חסר בית שלטענתו התגורר עימו ועם חברתו הצעירה. במשטרה מעריכים כי פיניוב שמר בקנאות על הצריף הנטוש בחולות ורצח חסרי בית שביקשו לחדור לשטח המחייה שלו.

פיניוב נעצר לפני כשלושה שבועות, כתוצאה מחקירה סמויה שניהלה המשטרה, במהלכה התקבל מידע כי אדם בשם ולדימיר אחראי לרצח שלושה חסרי בית. בהמשך החקירה נחקרה צעירה מחוסרת בית, שהודתה כי היא היתה עדה לרצח שביצע בן זוגה, ולדימיר.

בחקירתו סיפר פיניוב, כי הוא עבד כמסגר והיה בעל משפחה, אולם הוא הפך מחוסר בית ועבר להתגורר בצריף נטוש בחולות בת ים, יחד עם חברתו הצעירה. לטענתו, שוורץ, עבר להתגורר עימם בצריף והרצח בוצע בשעה שהשניים היו שיכורים. בחקירתו הודה פיניוב שהוא חבט בשוורץ במכשיר קהה בראשו, חנק אותו, היכה אותו בכל חלקי גופו ולאחר מכן גרר את גופתו וקבר אותה מתחת לעץ.

התפנית בחקירה אירעה בשבוע שעבר. ראש צוות החקירה, רפ"ק יצחק גטניו: "כל הזמן שאלנו אותו על גופות נוספות אך הוא הכחיש. לאחר מכן הוא אמר שהוא יודע איפה קבורה עוד גופה ולקח אותנו למקום". בעת הניסיונות לאיתור הגופה, טרקטור שהוזמן למקום ניתקל בשלד אדם, כ-200 מטרים ממקום החיפושים.

למרות שהחשוד לא הודה במעשה הרצח השני, במשטרה טוענים כי בזירה נמצאו די ראיות על מנת להפלילו. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהוי וגילוי נסיבות המוות. כעת מחפשת המשטרה גופה שלישית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully