וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: האם אברהם פאס מכר משחקים בספרד?

26.7.2013 / 22:32

ב'מארקה' טוענים כי הבלם בן ה-34 שהגיע לישראל בקיץ חשוד בפרשת הטיית משחקים. השחקן: "המשטרה סגרה את התיק"

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בתקשורת הספרדית מדווחים הערב (שישי) כי בלמה החדש של בני סכנין, אברהם פאס, חשוד כי מכר שני משחקים בספרד. בתחקיר שהתפרסם ב'מארקה' טוענים בצוות המקצועי של סבאדל החלו לחשוד בבלם בן ה-34, לקראת סיום העונה החולפת, אותה בילתה הקבוצה בליגת המשנה, וב-10 במאי הודיעו על כך לנשיא המועדון, חואן סוטראס. הנשיא שוחח עם פאס, שהכחיש כל קשר להאשמות שיוחסו לו, אולם בתחקיר המדובר מובאים מספר שיחות טלפון שעלולות להפליל את הבלם. כך או כך, המקרה הועבר לבדיקת מנהלת הליגה הספרדית.

"היה לי חשוב שהנושא ייחקר עד תום", אמר פאס בהודעה רשמית שהוציא דרך בני סכנין. "המשטרה חקרה וסגרה את התיק מאחר ולא מצאה כלום. אני רואה את הסיפור מאחורי, אני מרגיש טוב בסכנין ואתן כאן את כל יכולתי". יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס אמר לוואלה! ספורט בנושא: "לדעתנו מדובר רק בשמועות שאינן נכונות. אנחנו בטח לא הולכים להקים ועדת חקירה על מה שכותבים בספרד. הוא שחקן טוב מאוד והחתמנו אותו בגלל זה, אני מאמין שזה לא ישפיע עליו כלל".

הבלם הספרדי אברהם פאס (ימין) במדי קאדיז. AP
היה או לא היה? פאס/AP

בני סכנין תחליט עד סוף מחנה האימונים ביום ראשון אם לצרף לשורותיה את דריאן מאטיץ' ו-ואצ'יסלאב שבצ'נקו שנבחנים בקבוצה. לפי שחקנים וגורמים במועדון, שבצ'נקו נראה לא רע עד כה אבל לא בטוח שהוא ברמה מספיק גבוהה כשביומיים הקרובים יחליט מרקו בלבול לגבי המשך דרכו של האוקראיני, כמו גם של שאר הנבחנים, ביניהם אוליביה בון מנבחרת ניז'ר.

מור שושן שהרגיש דקירה בשריר מתאמן אימונים קלים ויחזור לאימונים מלאים בישראל. שחקן הרכש שהפך לשיחת המחנה, סאני, יצטרף לקבוצה כשזו תנחת בישראל בשבוע הבא.

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נוסף שיחתום למעשה את המחנה. בסכנין ציינו את החיבור כחיובי כשבמועדון אמרו שהחלק ההתקפי מרשים במיוחד ושאם מוחמד גדיר ומוחמד כליבאת ימשיכו בכושרם הנוכחי הקבוצה - תהיה קטלנית בעונה הקרובה מבחינה התקפית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מההתקפה וממשיך לבחון זרים. בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully