וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמא, עדיף לחתוך צוואר בנך מאשר יגלוש באינטרנט"

16.7.2013 / 2:12

עלון חרדי, שהופץ תחת הכותרת "שואה", מגדיר מחדש את הסכנות שבגלישה באינטרנט ושימוש בטלפונים חכמים ומסביר כיצד כדאי לנהוג עם ילדים או בחורי ישיבות "סוררים"

עלון שמחולק בימים אלה בבתי כנסת בריכוזים חרדיים מעניק תיאורים מחרידים למדי של מה על אם לעשות אם תגלה שבנה משתמש בטלפון חכם או במחשב וגולש באינטרנט. "אם יהודייה", נכתב. "אם את רואה חס וחלילה את בנך צופה במכשיר פרוץ...לכי לשאול את הרב קנייבסקי אם לטובתו לא עדיף לך לקחת סכין חד ולחתוך את צווארו כדי שחלילה יחטא ביהרג ובל יעבור". מחברי העלון אף מייעצים לאם, במידה ולא תשחט את הבן, כי יש אפשרות להצילו. "אפשר לקחת פטיש ולתקוע לו מסמרים בעיניים, או מספיק לחתוך לו את הידיים", נכתב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אפשר לקחת פטיש ולתקוע לו מסמרים בעיניים, או מספיק לחתוך לו את הידיים". העלון המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגמת ההפחדה לא פוסחת גם על בחורי הישיבה, ואלה זכו גם הם בפנייה אישית: "אם התורה ציוותה יהרג ובל יעבור על שימוש באינטרנט, פרושו של דבר שלטובתך עדיף לך שיחתכו את צווארך, יותר מאשר חס ושלום להיכשל בכזה דבר שיכול לגרור לאיבוד כל העולמות". הגלישה באינטרנט, במקרה הזה, מושווית לשלושת העבירות – עבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו ממש באמצע שואה נוראה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העלון, היוצא לאור תחת הכותרת "שואה" ולא ברור מי עומד מאחוריו, מעוטר בתמונה של חרדי המתפלל ליד קבר בנו המוקף בקברים רבים, שעל כולם נכתבו טענותיהם של הילדים שמתו כלפי הוריהם על כך שלא שמרו עליהם מפני האינטרנט והטלפונים החכמים. העלון מגדיר את הגלישה באינטרנט כ"איבוד העולם הזה והעולם הבא" ומשווה את האיומים הגדולים בימינו לרצח שישה מיליוני יהודים בשואה. בין השאר נכתב בעלון: "אנחנו ממש באמצע שואה נוראה, כשיהודים יקרים הולכים כצאן לטבח ונשחטים", ו"פיגועים גדולים נעשים מדי יום דרך פגעי הטכנולוגיה והאינטרנט, האייפון ודומיהם. רבים הם הפתאים המתפתים ונכנסים לרשת ולפתע הרשת נמתחת עליהם, כובלת אותם לתוך מלתעות הכרישים וכל באיה לא ישובון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully