וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: גל איתן חתם לעונה אחת

12.7.2013 / 19:22

גארד הפועל תל אביב עובר דרומה לקבוצה של נתי כהן, ומצטרף למשה מזרחי שממשיך. ביר-כץ והופמן מתקרבים, ליפשיץ מועמד

מכבי אשדוד החתימה היום (שישי) את שחקנה של הפועל תל אביב בארבע העונות האחרונות, גל איתן, לעונה הבאה. על המגעים הראשונים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. האדומים קיוו להשאיר את איתן, לאחר שאיבדו את בר טימור מוקדם יותר הקיץ, אך המגעים בין הצדדים היו לא מוצלחים, כשעל פי נציגיו של איתן ההצעה של הפועל תל אביב הייתה נמוכה משמעותית מזו של אשדוד.

שחקן הפועל תל אביב גל איתן. מגד גוזני
חוזר לאשדוד. גל איתן/מגד גוזני

איתן (25, 1.83) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והיה חלק מקבוצת הנוער שזכתה בגביע המדינה על חשבונה של מכבי תל אביב של שחקני ה-NBA גל מקל ועומרי כספי. אחרי תקופה קצרה בבוגרים המשיך לליגה הארצית ובעונת 2007/8 חתם בשורות אליצור יבנה מהלאומית. בעונה שלאחר מכן כמעט ועלה עם מכבי אשדוד לליגת העל, וכשלא הצליח ירד שוב לליגה הארצית כדי לעשות עם האדומים את כל הדרך מהליגה השלישית לליגת העל. בעונה החולפת רשם בליגה הראשונה במדי הפועל 4.1 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

איתן מצטרף למשה מזרחי, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת באשדוד, והוא הרכש הראשון של המאמן החדש נתי כהן. באשדוד צפויים להחתים בימים הקרובים גם את סנטר גלבוע/גליל בשנתיים האחרונות עמית ביר-כץ, וככל הנראה לצרף גם את כוכבה של אליצור יבנה אלעד הופמן. שחקן נוסף שנמצא ברשימת המועמדים הוא ליאור ליפשיץ, שמחכה להתפתחויות מכיוון הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully