וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד בטירוף יראמנדי: "הוא הגלאקטיקו השישי"

הספרדי היקר בתולדות ריאל. כ-39 מיליון יורו שולמו על הקשר הצעיר, שיצטרך להצדיק את ההשקעה: "ריאל הייתה חייבת אותו"

אחד השחקנים שתפסו יותר מכל את עיני האוהדים הישראלים במהלך היורו לנבחרות צעירות שנערך בארץ בחודש שעבר היה קשרה האחורי של האלופה ספרד, אסייר יראמנדי. היום (שישי), הילד מסוסיאדד השלים את עסקת העברתו לריאל מדריד, תמורת סכום עצום, בטח תמורת צעיר בן 23: 38.949 מיליון יורו, סכום שהודגש היטב בכל הכותרות בספרד.

יראמנדי, שישחק במדים הלבנים של ריאל בשש העונות הבאות, צפוי להרוויח כ-2.5 מיליון יורו לעונה. הבלאנקוס כנראה מאוד רצו לראות אותו אצלם, שכן הם הסכימו לעמוד בסכום העתק אותו הציבה סוסיאדד, סכום שכלל דמי השבחה בסך כמעט שבעה מיליון יורו.

אסייר יראמנדי עבר לריאל מדריד

שחקן נבחרת ספרד הצעירה אסייר יראמנדי. Ian Walton, GettyImages
חלק מתהליך ה"ספרדיות" הגדול. יראמנדי/GettyImages, Ian Walton

מדובר בשחקן הספרדי היקר ביותר שריאל רכשה אי פעם ועם המעמסה הגדולה הזו על הכתפיים יראמנדי יצטרך להסתדר. לצד איסקו, דני קראבחל (שהוחזר מלברקוזן תמורת 6.5 מיליון יורו במהלך הקיץ), אלברו מוראטה ונאצ'ו, יראמנדי הוא השחקן החמישי מ"לה רוחיטה", הנבחרת הצעירה שזכתה ביורו, שיהיה בסגל של ריאל בעונה הבאה. החמישייה הזו משלימה את התהליך שמכונה ה"ספרדיות" של פלורנטינו פרס, נשיא המועדון, כאשר הסגל של הבלאנקוס יכלול בעונה 11 ספרדים.

בספרד זכה יראמנדי לכינוי "ברנד שוסטר של סוסיאדד" והיום הוא נפרד בדמעות מהקבוצה בה גדל, כשהוא אומר: "אני מי שאני בזכות סוסיאדד, נתנו לי כאן הכול". המסע שלו עד כה מזכיר דווקא את זה של צ'אבי אלונסו, שגדל גם הוא בסוסיאדד והגיע לריאל, אלא שאצלו הסיפוק כלל גם מעבר דרך ליברפול, בעוד יראמנדי עלה על המסלול המהיר.

אמיליו קונטרראס, כתב ה"מארקה", כבר כינה אותו: "הגלאקטיקו השישי". בתור דעה שלו הוא כתב: "להיות השחקן השישי הכי יקר בתולדות ריאל מדריד, אחרי כריסטיאנו, זידאן, קאקה, פיגו ורונאלדו הברזילאי, אומר הכול על הציפיות של ריאל מיראמנדי. למרות המחיר, ריאל צריכה אותו מאוד. הוא השחקן הספרדי שהכי השתפר בשנה האחרונה, סוסיאדד הגיע לליגת האלופות בעיקר בזכותו".

כמובן שלאחר החתמתם של איסקו (שגם הוא כיכב עם ספרד הצעירה ביורו ונרכש ממלאגה תמורת 30 מיליון יורו) ויראמנדי, לריאל לא נשאר יותר מדי כסף, או מקום בסגל. אבל במדריד מיהרו לדווח שעסקת גארת' בייל עדיין לא ירדה מהפרק וגם הצטרפותו של הוולשי אפשרית.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully