וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: וורלד פיס שוחרר מהלייקרס, קירילנקו בברוקלין

הלייקרס החליטו שלא לממש האופציה על הפורוורד, ניק יאנג יחליפו. AK47 מצטרף לנטס המסקרנים, קווין מרטין במינסוטה

כשברקע הולכות ומתבהרות נסיבות עזיבתו של דוויט הווארד את הלייקרס, בעיר המלאכים ממשיכים בשידוד המערכות בסגל לקראת העונה הבאה. הלייקרס הודיעו היום (שישי) כי לא יממשו את האופציה על מטה וורלד פיס וישחררו אותו באופן סופי ורשמי אחרי ארבע שנים. עזיבתו של הגארד השנוי במחלוקת תפנה לא מעט מקום ללייקרס בתקרת השכר, ותחסוך עבורם פחות או יותר 14 מיליון דולר.

"קשה להיפרד משחקן כמו וורלד פיס, שהיה חלק משמעותי מהקבוצה בארבע השנים האחרונות", אמר ג'נרל מנג'ר הלייקרס מיטש קופצ'אק לאחר ההודעה על שחרורו. "לכל מי שהייתה הזדמנות להכיר אותו היה בלתי אפשרי שלא לאהוב אותו. אנחנו מודים לו על התרומה שנתון בלייקרס ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. GettyImages
פיס אאוט. וורלד פיס/GettyImages

וורלד פיס רשם במדי הלייקרס את הישג השיא שלו בקריירה, כשזכה עימה באליפות ב-2010, בעונה שבה הפך לבורג חשוב למדי במיוחד בשלבי הפלייאוף. בעונה החולפת נחלש וב-75 משחקים בעונה הסדירה רשם ממוצעים של 12.4 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-33.7 דקות לערב. על פי דיווחים בארצות הברית, וורלד פיס שוקל פרישה מכדורסל ואפשר שיתלה את הנעליים כבר בקיץ הקרוב, כשהוא בן 33. בעברו שיחק וורלד פיס בשיקאגו\ אינדיאנה, סקרמנטו ויוסטון.

ובינתיים, הלייקרס כבר מצאה את היורש לוורלד פיס: ניק יאנג. הסמול פורוורד בן ה-28, שהיה שחקן חופשי, חתם רשמית לעונה. "הגודל של ניק והיכולת שלו ליצור מצבי קליעה הופכים אותו לשחקן ורסטילי. הוא שחקן מרגש, ואנחנו נרגשים לצרף אותו לסגל", אמר קופצ'אק על ההחתמה. יאנג שיחק בעונה שעברה בפילדפיה והעמיד ממוצעים של 10.6 נקודות ב-23.9 דקות בממוצע לערב.

אנדריי קירילנקו שחקן מינסוטה טימברוולבס מול קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הפעם הוא הולך לקונטנדרית. קירילינקו/AP

גם ברוקלין נטס לא נחה לרגע. הפרויקט המסקרן בתפוח הגדול קיבל היום חיזוק נוסף, כשאנדריי קירילנקו סיכם לשנתיים ויעזוב את מינסוטה. הפורוורד הרוסי יחבור לבעלים של הנטס, המיליארדר מיכאיל פרוחורוב, עימו הוא נמצא בקשר חברי ולאחר שהאפשרות שיגיע לנטס הועלתה לפני זמן רב. הוא צפוי להרוויח 3.1 מיליון דולר בעונתו הראשונה, סכום נמוך משמעותית מ-10 מיליון דולר שהיה אמור להרוויח העונה בוולבס. AK47 בן ה-32 ישמש כמחליף בעמדות הפורוורד לקווין גארנט ולפול פירס שהגיעו מבוסטון. הנטס כבר סיכמו עם בויאן בוגדנוביץ' הקרואטי מפנרבחצ'ה אולקר, שהיה אמור לאייש את העמדה של קירילנקו, אך לא הגיעו לסיכום מול הקבוצה הטורקית והעסקה נפלה. עוד קודם לכן הנטס סימנו את קייל קורבר, אך גם הבאתו לא צלחה.

אחרי שקירילנקו עזב, מינסוטה מצאה אף היא חיזוק, אחרי שקווין מרטין חתם רשמית בעסקת סיין-אנד-טרייד עם אוקלהומה. הגארד הותיק, שהגיע לת'אנדר בעונה שעברה על תקן מחליפו של ג'יימס הארדן יעזוב לאחר עונה אחת בלבד. במסגרת העסקה עבר לוק רידנאוור למילווקי, שגם קיבלה בחירת דראפט בסיבוב השני ב-2014. מרטין צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים תמורת 30 מיליון דולר.

קווין מרטין שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
עוזב את החברים באוקלהומה כבר לאחר עונה אחת. מרטין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully