וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, כרישים לפניך!

8.8.2002 / 22:33

10 מבקרים במוזיאון הימי בניו אורלינס נפלו לתוך אקווריום שורץ כרישים; הגשר עליו צעדו התמוטט; הכרישים שהואכלו זמן קצר קודם לכן, שמרו על ריחוק; לכל הנופלים שלום

הסיוט הכי גדול של כל מי שאי פעם ראה את "מלתעות" התגשם עבור קבוצת מבוגרים וילדים שיצאו לסיור "מאחורי הקלעים" במוזיאון הימי של ניו אורלינס. בעוד הקבוצה חוצה גשר שעבר מעל אקווריום שורץ כרישים, הוא התמוטט מתחת לרגליהם. עשרה אנשים נפלו למים בזמן שעברו על הגשר שמשמש בדרך כלל את העובדים המאכילים את הכרישים.

דיירי האקווריום שמרו על ריחוק מפתיע מהאורחים שצנחו אליהם משמיים. אחת הסיבות לניכור שהפגינו הכרישים היא שזמן קצר לפני התאונה הם קיבלו את מנות האוכל היומיות שלהם והיו שבעים ומרוצים. בבי.בי.סי דווח ששניים מחברי הקבוצה פונו לבית חולים לקבלת טיפול אחרי שנחתכו ונחבטו מעוצמת הנפילה. הקבוצה שהסתובבה במוזיאון אחרי השעות הרגילות כללה משפחות תורמים שהגיעו על מנת לבחון את השקעתם במקום.

הגשר שהתמוטט עשוי מפלדה ואינו מיועד לקהל הרחב שמגיע לבקר במוזיאון אלא לעובדים בלבד. עדיין לא ידוע מה הביא להתמוטטות. האקווריום שלתוכו נפלו המבקרים מכיל, חוץ מכרישים, 1.5 מיליון ליטר מים, צבי ים וטריגונים. מנהלי המוזיאון הודיעו כי פתחו בחקירת הגורמים שהביאו להתמוטטות.

אחד המבקרים שלא נפל למים והיה עד לאירוע סיפר כי חיפש בהיסטריה אחר נכדו בן השנתיים שהלך לפניו ונרגע כשראה אותו נמשה מהמים. "פשוט התפללתי שאף אחד מהכרישים לא יגיב לכל המהומה שהיתה שם עם ההשפרצות והכל. בכל זאת, יש שם כרישים שהם יותר גדולים ממני", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully