וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכיר שלחש לאורלי וילנאי "אחלה כוסית": גבי אשכנזי

הרמטכ"ל לשעבר הוא מי שלחש את הדברים שעוררו סערה באזני העיתונאית. בשיחה עם וואלה! חדשות אישר את הפרטים: "דיברתי בשיחה בין הזוגות באווירה ידידותית, מצר אם נפגעו"

הבכיר במערכת הביטחון שקרא לעיתונאית "אחלה כוסית" הוא לא אחר מאשר הרמטכ"ל לשעבר: מי שכיהן עד לפני כשנתיים וחצי כרמטכ"ל צה"ל, רב-אלוף במיל' גבי אשכנזי, הוא זה שלחש באוזנה של העיתונאית אורלי וילנאי "את אחלה כוסית" במהלך קבלת הפנים בחגיגות יום ההולדת ה-90 של הנשיא פרס בבנייני האומה בירושלים. בשיחה עם וואלה! חדשות, אישר אשכנזי את הדברים, ואמר: "הדברים נאמרו במסגרת שיחה בין שני הזוגות באווירה ידידותית. אני מצר על פגיעה אם הייתה כזו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רכן לעבר אוזנה ולחש לה דבר מה". וילנאי ואשכנזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע פרסם בעלה של וילנאי, גיא מרוז, טור במעריב שהסעיר את צמרת הצבא. מרוז סיפר כי שהה באירוע המרכזי של חגיגת יום ההולדת של הנשיא פרס עם אשתו. במקום נכחו גם אישי ביטחון בדרגות גבוהות. "אחד מהם, עם אשתו הנאווה, אף הסתחבק איתי ועם אשתי העוד יותר נאווה", כתב מרוז. "בשלב מסוים הוא רכן לעבר אוזנה של אשתי ולחש לה דבר מה". הוא הוסיף כי אשתו נראתה נבוכה וסמוקה מהמקרה. כאשר שאל מרוז את וילנאי מה נאמר לה, היא ענתה לו כך, לדבריו: "בוא'נה, את אחלה כוסית".

גיא מרוז. נמרוד סונדרס
סירב להגיד באיזה קצין מדובר. גיא מרוז/נמרוד סונדרס

מרוז לא כתב באיזו אישיות "ביטחונית בכירה מאוד-מאוד" מדובר, אולם ציין כי מדובר היה בקצין. מלבד אשכנזי, נכחו במקום שלושה קצינים בכירים נוספים, שלעומת אשכנזי היו במדים - הרמטכ"ל הנוכחי, רב-אלוף בני גנץ, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף אייל זמיר, והמזכיר הצבאי של נשיא המדינה, תת-אלוף חסון חסון.

אורלי וילנאי וגיא מרוז לא רצו להתייחס לדברים.

בהכנת הידיעה השתתף דוד אברהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully