וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי סיכם ביוסטון רוקטס

בסביבתו של הפורוורד אישרו את הדיווח בארה"ב, לפיו הישראלי יחתום לשנתיים ברוקטס עבור 2.6 מיליון דולר. על מועמדותו של כספי לקבוצה נחשף בלעדית בוואלה! ספורט, והישראלי הראשון ב-NBA ישתף פעולה בקבוצה הלוהטת של הליגה, בצוותא עם דווייט הווארד וג'יימס הארדן

רק לפני כשבוע רעשה התקשורת הישראלית עם סיכומו של גל מקל בדאלאס מאבריקס, והערב (שבת) מגיעות חדשות מרעישות לא פחות: עומרי כספי סיכם ביוסטון רוקטס וישחק במדיה בעונה הקרובה, כך אישרו מקורבים לשחקן אחרי הפרסום בארצות הברית. כספי יחתום על חוזה לשנתיים, במהלכן ישתכר 2.6 מיליון דולרים, כשבשנה השנייה תהיה לקבוצה אפשרות לשחררו. כזכור, רק לפני ארבעה ימים דיווח כתבנו בוואלה! ספורט אוהד גרינוולד כי הרוקטס צפויים להחתים את כספי מיד במידה ויצליחו לזכות בשירותיו של הווארד, כאשר הקבוצה הטקסנית הביעה עניין בפורוורד הישראלי עוד בחודש פברואר, לפני סגירת חלון ההעברות בליגה הטובה בעולם.

כבר בחודש פברואר חשפנו: יוסטון רוצה את כספי

השבוע פרסמנו: כספי מועמד ליוסטון, תלוי בהווארד

עומרי כספי. GettyImages
חתיכת בית הוא מצא לעצמו. כספי/GettyImages

כזכור, כספי הפך לשחקן חופשי הקיץ בסיומה של עונה מאכזבת במדי קליבלנד, שם לא הצליח לקבל מספיק הזדמנויות לדעתו. כבר במהלך העונה עצמה ניסה הפורוורד הישראלי לקבל טרייד שישלח אותו ליוסטון, אך הקאבלירס דרשו עבורו מחיר גבוה, ויוסטון החליטה להמתין לקיץ. עכשיו, אחרי החתמתו של הווארד, מיהרו ביוסטון לסגור את החוזה עם כספי. אגב, הבחירה ה-23 בה נבחר כספי בדראפט 2009 הייתה שייכת במקור ליוסטון, אבל זו העבירה אותה לסקרמנטו במסגרת הטרייד ששלח את רון ארטסט לרוקטס.

כאמור, העונה האחרונה של כספי בקליבלנד היתה הגרועה ביותר שלו בליגה הטובה בעולם. הפורוורד קיווה לבצע קפיצה משמעותית, אך במקום זה צנח בדקות המשחק שלו (רק 11.7 דקות לעומת 20.6 דקות בעונה שלפני כן), פתח בחמישייה רק במשחק בודד אחד, מה שהוביל גם לשאר ממוצעיו לרדת. כספי רשם 4 נקודות (לעומת 7.1 נקודות בעונה שעברה) ב-39% מהשדה והוריד 2.7 ריבאונדים (לעומת 3.5).

לקראת סיום העונה קיווה הישראלי להרשים חלק מהקבוצות בליגה לקראת הקיץ ההולך וקרב, אלא שניתוח באפנדציט שעבר בשבועות האחרונים של הליגה השבית אותו ומנע ממנו לשחק. הקיץ הביע כספי את רצונו לעבור ליוסטון, ואף ציין כי ישמח לחזור לסקרמנטו קינגס, הקבוצה שבחרה אותו בדראפט, כשעל הפרק אפילו היו שמועות אפשריות על חזרה לאירופה, אולי למכבי תל אביב.

עמרי כספי (שמשמאל), סקרמנטו קינגס, מול דוויט הווארד, אורלנדו מג'יק. AP
נעים מאוד עומרי, קוראים לי דווייט/AP

יוסטון היא בלי ספק הקבוצה החמה של שוק ההעברות בליגה הטובה בעולם. הג'נרל מנג'ר המוערך דריל מורי בנה ברוקטס סגל צעיר וזול, ולאחר שהקבוצה נשרה בסיבוב הראשון של הפלייאוף אשתקד, היא החלה לשנות את פניה. זה התחיל עם ההחתמה המדהימה של דווייט הווארד, כשמקביל ביצעו הרוקטס סוג של ניקוי אורוות: קרלוס דלפינו ורויס ווייט, שניהם סמול פורוורדים, שוחררו מהקבוצה ביומיים האחרונים, ולעת עתה, הסמול-פורוורדים הנוספים בסגל הם צ'נדלר פארסונס, פרנסיסקו גארסיה (ששיתף פעולה עם כספי בסקרמנטו) וטרנס ג'ונס הצעיר.

המהלכים של יוסטון ככל הנראה לא נגמרו, ובימים הקרובים היא צפויה לבצע עוד מהלך אחד גדול לפחות, כשעל הפרק שמו של ריאן אנדרסון, הפאוור פורוורד של ניו אורלינס. מי שככל הנראה יהיו שותפים לעסקה עתידית ויעזבו הם ג'רמי לין ועומר אשיק. את הרוקטס מאמן שחקן העבר הנהדר קווין מקהייל, מהמאמנים האהובים בליגה, ולאורך השנים הקבוצה היתה ידועה בחיבתה לשחקנים אירופאיים.

צ'נדלר פארסונס, יוסטון רוקטס. AP
המאבק העיקרי על דקות יהיה מולו. פארסונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully