וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'וש סמית' חתם לארבע שנים בדטרויט

הפורוורד המגוון של אטלנטה יקבל 56 מיליון דולר. ג'ארט ג'ק סיכם בקליבלנד, דאלאס רוצה את ביינום, דנבר את מונטה אליס

מיד אחרי שדווייט הווארד שיגע את ה-NBA ובחר בסופו של דבר ביוסטון, העריכו ברחבי הליגה כי השחקן החופשי הבא שעשוי להגיע בעקבות סופרמן ליוסטון הוא ג'וש סמית'. אלא שבארצות הברית מדווחים הערב (שבת) כי הפורוורד המגוון של אטלנטה הסכים להצעה שקיבל מדטרויט, וסיכם בפיסטונס על חוזה של 56 מיליון דולר לארבע שנים.

הפורוורד האתלטי בן ה-27 היה מבוקש על ידי מספר קבוצות נוספות בשבועות האחרונים, אך לבסוף העדיף להיענות להצעה של ג'ו דומארס. סמית' העמיד אשתקד ממוצעים של 17.5 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק באטלנטה. יוסטון, אגב, צפויה להגיב ולהגביר את מאמציה לצרף את ריאן אנדרסון מניו אורלינס.

מאחורי הקלעים: כך בחר בסופו של דבר דווייט הווארד ביוסטון ולא בלייקרס

ג'וש סמית, אטלנטה הוקס. רויטרס
מצטרף לקו הקדמי המסקרן של הפיסטונס. סמית'/רויטרס

קבוצה נוספת שביצצעה החתמה משמעותית היא קליבלנד, שהגיעה לסיכום עם ג'ארט ג'ק. הרכז ישתכר 25 מיליון דולר בארבע העונות הקרובות, כשבעונה האחרונה תהיה לקבוצה אופציה לסיים את החוזה עמו. הרכז, ששיחק בגולדן סטייט קיבל רק אתמול את הבשורה שהקבוצה מוותרת על שירותיו במטרה לפנות מקום בתקרת השכר ולהחתים את אנדרה איגואדלה, והפך לשחקן חופשי. כמעט 24 שעות מאוחר יותר, והוא כבר מצא בית חדש עם חוזה מרשים.

ג'ק נהנה מאחת העונות הטובות ביותר שלו בעונה החולפת. הוא היה חלק משמעותי מהמכונה ההתקפית של הווריורס, והעמיד ממוצעים של 12.9 נקודות ביותר מ-45% אחוזים מהשדה. בנוסף הוא חילק 5.6 אסיסטים והוריד 3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקליבלנד צפוי ג'ק לשלב כוחות עם קיירי אירווינג הנהדר, אם כי ספק אם ההגעה שלו לעיר עומדת לשנות את גורל הקאבס המדשדשים.

שחקן גולדן סטייט ווריורס ג'ארט ג'ק. AP
עובר לקליבלנד. ג'ק/AP

עוד שמועות והחתמות מרחבי הליגה

* קארל לנדרי חתם בסקרמנטו לארבע שנים תמורת 27 מיליון דולר.

* דאלאס יצאה מהמירוץ על דווייט הווארד ועברה להתמקד בתכנית ב' שלה: צירוף אנדרו ביינום, שלא שיחק ולו משחק אחד עבור פילדלפיה אשתקד.

* לאחר שאיבדה את אנדרה איגודאלה, בארצות הברית טוענים כי דנבר הפכה למועמדת המובילה לצרף את מונטה אליס, שסיים את חוזהו במילווקי.

* סן אנטוניו החתימה לשנתיים הקרובות את ג'ף פנדגרף, שנבחר במקום ה-31 של דראפט 2009 על ידי פורטלנד ובילה את השנתיים האחרונות באינדיאנה. הספרס מעוניינים גם בקניון מרטין הוותיק.

* דורל רייט חתם לשנתיים בפורטלנד תמורת שישה מיליון דולר.

* פרנסיסקו גרסיה חתם לשנתיים נוספות ביוסטון תמורת 2.6 מיליון דולר בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully