וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל ג'פרסון סיכם בשארלוט, ג'יי אר סמית' נשאר בניקס

הסנטר יקבל 41 מיליון ל-3 שנים. סמית' ישתכר 24.7 מיליון ב-4 שנים, טייריק אוונס יועבר לפליקנס, רובין לופז יישלח לפורטלנד

בשנים האחרונות, השם שארלוט בובקאטס לא בדיוק התקשר עם מסורת של ניצחונות. המועדון, מאחוריו עומד לא אחר מאשר מייקל ג'ורדן, נחוש לשנות את המצב, והערב (חמישי) מדווחת רשת ESPN כי הבובקאטס סיכמו עם לא אחר מאשר אל ג'פרסון. הסנטר הנהדר שיגיע מיוטה צפוי להרוויח לא פחות מ-41 מיליון דולר במהלך שלוש השנים בהן יבלה בשארלוט, כשלשחקן תהיה אפשרות להשתחרר מהחוזה לאחר השנה השנייה.

ג'פרסון מגיע לבובקאטס אחרי שלוש שנים מוצלחות ביוטה, כשבעונה החולפת קלע 17.8 נקודות ואסף 9.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. מצד אחד, מדובר באחד השחקנים החמים ברשימת השחקנים החופשיים בקיץ, סנטר שיכול לשדרג לא מעט קבוצות בליגה. מצד שני, הסכום הגבוה שמוכנים לשלם לו בשארלוט עוד עלול להתנקם לא מעט במועדון שעד כה לא ממש הצליח להנחית אצלו כוכבים גדולים, וככל הנראה לא יוכל לעשות כן בזמן הקרוב.

שחקן יוטה ג'אז אל ג'פרסון. AP
שווה את המחיר הגבוה? ג'פרסון/AP

ובינתיים, בניקס הצליחו להגיע להסכמות שישאירו את ג'יי אר סמית' בתפוח הגדול. הערב (חמישי) הודיע סוכנו של סמית', ליאון רוז כי הגארד שהפך לשחקן חופשי, הגיע לסיכום עם הניקס על חוזה לארבע שנים, בו ישתכר 24.7 מיליון דולר. בניו יורק רצו מאוד להשאיר את סמית', והציעו לו את החוזה המקסימלי שהיו יכולים, אך נראה שמה שהטה את הכף עבור הניקס היה רצונו של סמית' להישאר בניו יורק, ולא לעבור לעיר חדשה.

סמית' חוזר על ידי מילווקי, דטרויט ודאלאס אך יחסיו הטובים עם המאמן, מייק וודסון ורצונו להישאר קרוב למשפחתו, המתגוררת בניו ג'רזי השאירו אותו לבסוף בניקס. העונה האחרונה של ג'יי אר סמית' בניקס היתה הטובה בקריירה שלו. הגארד הפגיז 18.1 נקודות, הוריד 5.3 ריבאונדים וחילק 2.7 אסיסטים בעונה הרגילה, מה שהוביל אותו לזכייה בתואר השחקן השישי של הליגה.

בנוסף, החתימו הניקס את פאבלו פריג'יוני הארגנטינאי לשלוש שנים נוספות בהן ישתכר 6 מיליון דולר. בעונה האחרונה רשם הגארד ממוצעים בינוניים של 3.5 נקודות, 3 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים למשחק במדי הניקס.

ג'יי אר סמית, ניו יורק ניקס, ליד מייק וודסון. רויטרס
איזה כיף שאתה נשאר איתנו. וודסון וסמית'/רויטרס

* רשת ESPN מדווחת שהעסקה המשלושת בין סקרמנטו, פורטלנד וניו אורלינס נסגרה. על פי העסקה, הפליקנס יקבלו את טייריק אוונס, פורטלנד תשלח בחירות דראפט ותקבל את רובין לופז, בעוד הקינגס יקבלו את גרייביס ואסקז.

* ארל קלארק, ששיחק בעונה האחרונה בלוס אנג'לס לייקרס, יחתום בקליבלנד ב-10 ביולי, ויקבל 9 מיליון דולר לשנתיים הקרובות, כשבשנה השנייה תהיה לקאבס אופציה להשתחרר מהחוזה. קלארק רשם 7.3 נקודות והוריד 5.5 ריבאונדים בממוצע למשחק במדי הלייקרס בעונה החולפת.

* בסן אנטוניו ממשיכים לנסות ולבנות את הסגל שלהם לעונה הבאה, ועל פי דיווחים הם נמצאים בשיחות רציניות עם מרקו בלינלי האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully