וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סולחה בין אריאל הרוש לבין האוהדים

2.7.2013 / 23:49

נציגי הקהל ו"לה פמיליה" נפגשו עם השוער בתיווך קריאף ומסרו: "הרוש הבין כי אולי הפריז בתגובותיו". פרננדס שוקל את צעדיו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי טביב קיבל את האישור הרשמי והפך לבעלים של בית"ר ירושלים, אבל ביממה האחרונה דיברו בעיקר על התפרעות האוהדים אתמול (שני) כלפי אריאל הרוש ודריו פרננדס.

השוער הגיע היום לאימון וזכה לתמיכה ממעט האוהדים שהגיעו לבית וגן. "כרגע אני רוצה להרגיע", אמר. "בקושי הצלחתי לישון בלילה. יהיה בסדר. בעזרת השם הכול יסתדר".

ואז, לפני חצות, אופיר קריאף ארגן "סולחה". הקשר סידר פגישה בין השוער לאוהדי הקבוצה, שבה שפכו שני הצדדים את אשר על לבם ובסיומה יצאו בהודעה משותפת בזה הנוסח: "בפגישה בין אריאל הרוש לנציגי האוהדים סוכם על סיום הסכסוך בין הצדדים. הרוש שמע את מצוקת הקהל בחמשת החודשים האחרונים והבין כי אולי הפריז בתגובותיו נגד הקהל והבין ללבם. האוהדים שמעו את טענותיו של הרוש והגיעו להבנות, ופתחו דף חדש".

אגב, קריאף התראיין לוואלה! ספורט לפני תחילת היורו ואמר: "אריאל הוא כמו אח שלי ואני מתחייב שבקיץ אדאג לסולחה בינו לבין האוהדים. אין הרבה שחקנים שאוהבים את בית"ר כמו אריאל ויש כאן משהו שיצא משליטה והידרדר וצריך לעשות לזה סוף".


צפו באוהדי בית"ר ירושלים תוקפים עובדים ערבים בסניף מקדונלדס

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט תמיכה בדריו פרננדס, אריאל הרוש. קובי אליהו
היו גם אוהדים שתמכו. לחצו כדי להגדיל את שלט התמיכה באריאל הרוש ודריו פרננדס/קובי אליהו

הרוש ודריו פרננדס קיבלו עשרות טלפונים והודעות התנצלות מאוהדים. האוהדים אמרו כי הקהל שקילל אינו מייצג אותם וכי מרבית הקהל מאחוריהם ורוצים לצאת לדרך חדשה. האוהדים אף פתחו עצומה לתמיכה בשני השחקנים.

בניגוד להרוש, פרננדס הכעוס לא הגיע לאימון בית"ר ירושלים. השחקן נמצא בסערת רגשות ויחליט ביממה הקרובה על צעדיו. השחקן מקבל עשרות בקשות תמיכה ויחליט ביממה הקרובה יחד עם נציגיו לירן עטיה ועו"ד ניר ענבר. כמו הרוש, גם פרננדס התבקש להגיש תלונה נגד האוהדים וסירב. ישנן ארבע קבוצות מליגת העל שמעוניינות בו ביניהן הפועל חיפה, מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע ואם יחליט לא להישאר בבית"ר, הוא יפתח במו"מ עם אחת הקבוצות.

"אני מרגיש רע מאוד", אמר היום פרננדס בראיון לתוכניתו של אלעד עמדי ב"רדיו ירושלים". "אני מודה לכל האוהדים שתומכים אבל בשלב הזה אני רוצה קצת שקט בחיי ולא את כל הבעיות האלה. עדיין לא החלטתי, אני רוצה לישון על זה ולחשוב, זה העתיד שלי. אם אשאר בבית"ר אני לא אהנה ואצטרך להילחם בקבוצה הקטנה הזאת כל הזמן, ואין לי את העצבים לזה. הגעתי אתמול לאימון בגלל איציק קורנפיין, והעובדה שאני אוהב אותו ומכבד אותו מאוד וגם בשביל הבעלים אלי טביב. אין לי חוזה, אין לי דירה, אין לי רכב, אני בא רק בשביל המועדון. הייתי מופתע כי הגעתי בלי שום רצון להתעמת איתם, רק להתאמן ולהיות חלק מבית"ר, ומשום מקום אנשים התחילו לקלל אותי, לירוק ולנסות לפגוע בי. הייתי קצת בהלם מכל הסיטואציה, הייתי בטוח שזה נגמר בשנה שעברה. אותם אוהדים שעשו את הבלגאן - שיחשבו טוב מתי יגיע עוד זר עם מחויבות ואהבה למועדון כמו שלי יש".

פרננדס הוסיף: "גם אם אשאר בבית"ר אני לא יודע מה אעשה, איך אלחם עם החיות שמנסות להרוס את הקבוצה? אם אשאר בבית"ר, אצטרך להילחם נגד הקבוצה הקטנה הזאת ונגד כולם. לא מעניין אותי כסף ולא כלום, אני רוצה להישאר בירושלים בגלל המועדון ולעזור לו. אני רוצה להודות לכל האוהדים שתומכים ומחזקים ולא לקבוצה קטנה שמנסה רק להרוס ולעשות פעולות שמביישות את המועדון ופוגעות בקבוצה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש. קובי אליהו
לא מוותר. הרוש/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים באימון. קובי אליהו
האימון היום היה רגוע יותר. שחקני בית"ר/קובי אליהו
דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פגוע מאוד. דריו פרננדס/קובי אליהו

בצד המקצועי, בית"ר סיכמה עם הקשר דוד רביבו. הקשר בן ה-35, שעזב את אשדוד, יחתום בקבוצה בימים הקרובים. בית"ר תהיה קבוצתו הרביעית בקריירה אחרי ששיחק גם במכבי תל אביב והפועל באר שבע.

ניסו קפילוטו אמור לסגור בקבוצה בימים הקרובים כאשר יא יא פטי הוא עדיין הבלם המועדף, אך אם לא תתקבל תשובה חיובית לגביו בימים הקרובים יסגרו בקבוצה עם דינו שקבורץ. המו"מ מול איציק כהן והפועל ירושלים צפוי לעלות הילוך היום וטביב מקווה לסגור את הנושא עד לסוף השבוע.

דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
החדש בטדי. רביבו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully