וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה סיכמה עם שני שחקני בית"ר טוברוק

2.7.2013 / 9:32

החלוץ דור מלכה והמגן השמאלי שמוליק מלול סיכמו לשלוש שנים בקבוצה של משה סיני. הקבוצה תפתח רשמית את האימונים

מכבי פתח תקוה סיכמה אמש (שני) עם בית"ר טוברוק על העברתם של המגן השמאלי שמוליק מלול (20), ומלך השערים של הקבוצה דור מלכה (19), שהיה מבוקש עד לאחרונה במכבי חיפה. מלכה שיחק כבר בעונה שעברה בנוער של פתח תקוה. על פי פרטי ההסכם בין טוברוק לפתח תקוה שני השחקנים יחתמו על חוזה לשלוש שנים, כשלטוברוק יהיו זכויות עתידיות על מכירת השניים בעתיד. מנכ"ל מכבי פתח תקוה איציק לוזון אישר את הידיעה ואמר: "מדובר בשני שחקנים צעירים ומוכשרים שיהיו חלק מהסגל שלנו בעונה הקרובה".

הקבוצה תפתח היום (שלישי) רשמית את עונת 2013/14, כשתערוך אימון בכורה במתקן האימונים בעיר. הקבוצה הבכירה של מלאבס התחזקה עד כה בבלם הסלובני של קבוצת קופר, בויאן דג'וקיץ', אותו ראה משה סיני במהלך מסעו לסלובניה, וייתכן שתחתים בקרוב את הבלם הקרואטי הנבחן, איבן הרצג.

אמש פנתה הקבוצה גם לסוכנו של דריו פרננדס, אך גורם במועדון ציין: "השכר שלו גבוה מאוד עבורנו, כרגע נראה שפרננדס יצטרף רק אם יפחית משמעותית בדרישותיו הכספיות".

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
יגיע בהשאלה? מוחמד כליבאת/קובי אליהו

הקשר הקרואטי סטפן קולוביץ' והחלוץ אלכסנדר פשיץ', שכבר סיכמו בקבוצה, לא יחתמו בשלב זה. החלוץ אוסקר גררו, שמאייש את עמדת הזר השלישי של הקבוצה, לא יגיע לארץ משום שלא הצליחו להסדיר לו ויזה. משה סיני מחפש קשר וחלוץ נוספים ובכך תושלם מצבת הזרים של הקבוצה. החלוץ הקרואטי ניקו טוקיץ' זומן השבוע להתרשמות בקבוצה, אך זה טרם אישר את הגעתו. סיני רוצה לראות את החלוץ בן ה-25 של שיאוליי הליטאית לפני שיקבל החלטה לגביו. בינתיים, הקבוצה הגישה הצעה רשמית למוחמד כליבאת ומקווה שיצטרף בימים הקרובים בעסקת השאלה.

פתח תקוה תפתח את האימונים ללא הקשר מרואן קבהא, שעבר לאחרונה ניתוח בשרירי הבטן התחתונה. בימים הקרובים יחל השחקן באימוני ריצה. הקבוצה אמורה להעמיד העונה תקציב מינימום ועל פי הסגל הנוכחי שלה, אמורה להיאבק בחלק התחתון של הטבלה. "הדבר הכי חשוב הוא לא להגיע למאבקי התחתית, כמו בעונה שעברה, יש שחקנים שלא יעמדו בלחץ הזה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. פתח תקוה תצא למחנה אימון ב-21 ביולי, והוא יימשך כעשרה ימים. עד המחנה סיני ינסה לצרף זר נוסף. לאחר שדיא סבע חתם בסכנין, וגם דלה ימפולסקי נמצא בדרך לשם, המאמן ינסה לצרף שחקנים אחרים. מוחמד כליבאת עדיין על הפרק אם כי הוא נותן עדיפות לסכנין. הקבוצה פנתה גם לקשר רביד גזל, אך לא ברור האם היא תוכל לעמוד בעלויות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully