וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אוסקר גרסיה מונה למאמן ברייטון

הספרדי לא הוכרז כמנג'ר בגלל סוגיה משפטית סביב פיטוריו של גאס פוייט, ואמר: "אני מאושר מההזדמנות לעבוד באנגליה"

ברייטון הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי על מינויו של אוסקר גרסיה כמאמנה החדש של ברייטון מהצ'מפיונשיפ. המאמן שזכה עם מכבי תל אביב אליפות לא הוכרז כמנג'ר בשל סכסוך משפטי שבו נמצאת הקבוצה מול המנג'ר המפוטר, גאס פוייט. בשלב הזה הוא מוגדר כ"מאמן" עד שהסכסוך ייפתר. גרסיה יעביר את אימוני הקבוצה כבר מחר עם תחילת ההכנות לעונה הקרובה.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
אתגר חדש. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

"אני מרוצה מאוד מההזדמנות לעבוד בכדורגל האנגלי בפעם הראשונה", אמר גרסיה לאחר ההכרזה. "ברייטון הוא אחד המועדונים הכי מגשים ומתקדמים במדינה". יושב ראש המועדון טוני בלום בירך את גרסיה על המינוי, ואמר: "אנחנו מאושרים מכך שאוסקר יעזור לנו להתכונן לעונה החדשה ומתכננים עונה מרגשת עבור הקבוצה".

כזכור, גרסיה מחליף את פוייט שהושעה מאימון ברייטון ב-18 במאי לאחר "פרשת החרא". במרכז הפרשה תקף האורוגוואי את המועדון באי-מייל כללי, והאשים שמישהו עשה את צרכיו בחדר ההלבשה של קריסטל פאלאס, יריבת ברייטון בפלייאוף הצ'מפיונשיפ. פוייט צירף האשמות נוספות למייל זה, כולל נגד אוהדי הקבוצה, ובמועדון החליטו להשעותו.

אוסקר גרסיה, מאמן הכושר חואן טוריחו נבארו, מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיכים בשיתוף הפעולה. טוריחו עם גרסיה/קובי אליהו

מי שמצטרפים לגרסיה הם רובן מרטינס וחואן טוריחו, שעזבו גם הם את מכבי תל אביב. טוריחו כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אחרי שנה נפלאה בתל אביב, אני עוזב את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב , המשפחה שלי וממשיך לברייטון לאתגר חדש. תודה לכל משפחת מכבי, אני כבר מתגעגע".

גם מרטינס העדיף שלא להרבות במילים ואמר הערב לכתבנו רענן ברנובסקי: "אוסקר קרא לי להצטרף אליו ולכן אני עוזב, פשוט כך. אני אוהב מאוד את כל משפחת מכבי תל אביב, את הקבוצה והאוהדים, ואני כמובן אוהב מאוד את ישראל. אבל זה הכדורגל, ועכשיו אני ממשיך ליעד הבא שלי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully