וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הכישלון: סטיוארט פירס יעזוב את אנגליה הצעירה

אפס נקודות ביורו, שער זכות בודד והפסד משפיל לישראל חרצו את גורלו של המאמן. מקלארן וסאות'גייט מועמדים להחליפו

האליפות הנוראית בישראל חרצה את גורלו של מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, סטיוארט פירס, שיעזוב בימים הקרובים את התפקיד. בממלכה מדווחים היום (שלישי) כי ההתאחדות האנגלית הודיעה לשחקן העבר כי חוזהו שעתיד להסתיים בעוד 12 יום לא יוארך, ובכך למעשה תגיע לסיומה תקופה בת שש שנים בתפקיד. פירס כבר הודיעו לעוזריו כי לא ימשיך.

מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה סטיוארט פירס. GettyImages
כאן זה נגמר. פירס/GettyImages

אנגליה הצעירה הגיעו לישראל כאחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף, אך נחלה הפסדים משפילים משהו לאיטליה, נורבגיה ואפילו ישראל, וסיימה את הטורניר עם אפס נקודות ושער זכות אחד בלבד. פירס, מצידו, האשים את השחקנים עם תום האליפות והבהיר כי הוא מתכוון להישאר בתפקיד, אך להתאחדות האנגלית היו תכניות אחרות. שלושה מהמועמדים הראשוניים להחליף את פירס הם שחקני העבר מייקל אפלטון, שמאמן כיום את בלקבורן, גארת' סאות'גייט, שפוטר ב-2009 ממידלסברו, וסטיב מקלארן, מאמן הנבחרת הבוגרת לשעבר.

"אני רוצה להודות לפירס על העבודה הקשה שלו", אמר נשיא ההתאחדות האנגלית דייויד ברנסטיין. "אף אחד לא יכול לפקפק במחויבות שלו לתפקיד. הוא עשה עבודה מצוינת במוקדמות היורו, אבל אחרי האכזבות שחווינו בשני הטורנירים האחרונים, החלטנו שהגיע הזמן להחליף מאמן. אנחנו רוצים לאחל לו הצלחה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully