וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה החליטה: מריצים רשימה בנפרד מחולדאי

17.6.2013 / 20:46

מפלגת העבודה החליטה להריץ רשימה תחת פתק "אמת", אך לתמוך בחולדאי עצמו במירוץ לראשות העירייה. לא ברור עוד מי יעמוד בראש הרשימה. "ניישם ערכים סוציאל-דמוקרטיים"

העבודה חוזרת לתל אביב: הוועדה המוניציפלית של מפלגת העבודה החליטה הערב (שני) להעמיד רשימה עצמאית שתתמודד מטעמה בבחירות למועצת העיר תל אביב. מדובר בהתפתחות משמעותית ומפתיעה משום שהמפלגה הקפידה עד כה לתמוך במועמדותו של רון חולדאי, המזוהה עם העבודה. בחודשים האחרונים התגבשה תנועה של פעילים שדרשה מיו"ר המפלגה יחימוביץ' להעמיד רשימה עצמאית, תחת פתק "אמת".

שלי יחימוביץ יצאה להפגנה שנגד התקציב מחוץ לכנסת. יוני 2013. טלי מאייר
לא תריץ מתחרה לחולדאי, אבל תריץ רשימה. יחימוביץ'/טלי מאייר

בשלב זה לא ברור מי יתמודד ברשימה, אולם הוועדה המוניציפלית החליטה לשמור לעצמה את הזכות לבחור את המקום הראשון ברשימה, זאת ככל הנראה כדי להעמיד בראשה אדם מוכר ופופולרי. בימים אלה מקיימת המפלגה שורה של סקרים כדי לבדוק את מידת הפופולריות של אישי ציבור שונים כדי להחליט מי מהם יעמוד בראש הרשימה.

"נעמיד רשימה אטרקטיבית"

מדובר במכה עבור חולדאי, שנהנה עד כה מתקציב מימון המפלגות של מפלגת העבודה, בשנים שבהן לא העמידה רשימה בבחירות בתל אביב. עם זאת, ועידת המפלגה החליטה כי לא תעמיד מועמד לראשות העירייה – ובמירוץ זה תתייצב מאחורי חולדאי. כזכור, הבחירות המוניציפליות מתבצעות בשני פתקים – אחד לראש העירייה, ואחד לרשימה למועצה.

"אנחנו מאוד שמחים על ההחלטה הצודקת שקיבלה המפלגה", אמר ברק שש, פעיל במפלגה המעורב בכוונות להריץ רשימה לעיריית תל אביב. "הרשימה הזו תאפשר לנו ליישם ערכים סוציאל דמוקרטים במסגרת מונציפלית, כמו דיור בר-השגה, סיום העסקה קבלנית, שטחים ירוקים ופתרון לבעיית הפליטים".

מהוועדה נמסר: "המפלגה תעמיד בבחירות הקרובות רשימה אטרקטיבית שתפעל למען תושבי העיר בהתאם לערכי תנועת העבודה. הועדה מאחלת הצלחה לראש העירייה המכהן רון חולדאי, וגם לרשימת אמת ותגייס את מלוא משאביה להצלחה הן של ראש העיר והן של הרשימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully