וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רב אורתודוקסי גיי נכנס לבר

30.5.2013 / 17:39

רון יוסף, רב אורתודוקסי בקהילה בנתניה והומו מוצהר, הגיע לתל אביב במסגרת ערב "רבנים על הבר", והסביר לחילונים איך משלבים בין נטיות מיניות וחיי דת לפי ההלכה. צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט, קריינות וראיון: נועה הרשקוביץ

רגע לפני אירועי חודש הגאווה, התקיים לראשונה בתל אביב ערב בסדרת "רבנים על הבר", שכוללת הרצאות ודיונים בברים ברחבי תל-אביב וירושלים ביוזמת אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א, האוניברסיטה העברית, המכללה האקדמית ת"א-יפו, סמינר הקיבוצים ומזא"ה 9. במסגרת הערב המיוחד התארחו רבנים שונים בברים ברחבי העיר. האירוע התקיים בשישה מקומות בו זמנית – שלושה מקומות בירושלים ושלושה מקומות בתל אביב, שם הערב התקיים בפעם הראשונה. בין הרבנים שהשתתפו באירועי "רבנים על הבר", היה גם הרב רון יוסף, רב אורתודוקסי בעל הסכמה לדיינות, סופר סת"ם, רב קהילה בנתניה והומוסקסואל מוצהר העומד בראש ארגון הו"ד: הומואים דתיים. הצטרפנו להרצאה של הרב יוסף בבר ביפו בכדי לשמוע ממנו על כל מה שבין יהדות להומוסקסואליות, וללמוד כיצד נטייה מינית יכולה להשתלב עם חיי דת לפי ההלכה.

האירוע הראשון של "רבנים על הבר" התקיים בשנה שעברה בירושלים, במסגרתו התכנסו מעל ל-400 אנשים בברים שברחבי העיר לערב של לימוד ודיון בסוגיות עכשוויות בנושאי דת, חברה ותרבות. בין הדוברים היו מטובי אנשי הדת והרוח על שלל זרמיה (חרדים, אורתודוקסים, קונסרבטיביים, רפורמיים), ביניהם הרב ושר החינוך שי פירון, הרב נאוה חפץ, הרב לוי קלמן, הגב' מלכה פיוטרקובסקי ועוד.

מה דעתכם על פרויקט "רבנים על הבר"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully