וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ביקשתי לעזוב, ממתין לתשובה"

עוד צעד לריאל מדריד: מאמן פריס סן ז'רמן נפגש עם אנשי המועדון. לאונרדו: "הוא ביקש להגיע למדריד, ננסה להשאירו"

על רקע הספקולציות הבלתי נגמרות סביב עתידו של קרלו אנצ'לוטי, בצרפת מדווחים היום (ראשון) שהמאמן האיטלקי לא יאמן את פריס סן ז'רמן בעונה הבאה אחרי שביקש להשתחרר מחוזהו. את הדיווח על כך פרסמה תחנת הטלוויזיה BEIN. "קרלו אנצ'לוטי לא יאמן את פריס סן ז'רמן בעונה הבאה. הוא נפגש עם נשיא המועדון נאסר אל חליפי והמנהל המקצועי לאונרדו אחר הצהריים בפריס למעלה משעה", נכתב בדיווח.

אנצ'לוטי, שהצטרף לקבוצה בדצמבר 2011, זכה עם פריס סן ז'רמן לראשונה מאז 1994, אבל מאז היוודע שז'וזה מוריניו לא ימשיך בריאל מדריד בעונה הבאה, שמו של האיטלקי החל לעלות כמועמד המוביל להחליפו. כעת נראה כי הבלאנקוס יילכו חזק על המאמן שכבר הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות למרות שבשבוע האחרון גם שמו של מאמן באיירן מינכן יופ היינקס עלה כמועמד.

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
היה באוויר. אנצ'לוטי/רויטרס

עם סיום הפגישה התבקש לאונרדו להגיב לפרסום ואמר ל'ל'אקיפ': "קרלו ביקש להגיע למדריד למרות שרצינו שהוא יישאר. עדיין לא התקבלה שום החלטה, רק הקשבנו לקרלו. נבחן את המצב קצת. העדיפות שלנו היא להשאיר אותו. אף פעם לא יצרנו קשר עם מאמנים אחרים כשאנצ'לוטי היה בתפקיד".

אנצ'לוטי עצמו הודה בדברים, ואמר: "ביקשתי מהמועדון לעזוב ואני ממתין לתשובה שלהם כי אני תחת חוזה". למרות זאת, המאמן סירב לנקוב בשמה של ריאל, ואמר: "הייתה לנו פגישה עם הנשיא ועם לאונרדו. אנחנו חייבים להמתין לתשובה של המועדון, שיקבל החלטה לגבי עתידו ולגבי עתידי. ריאל היא אפשרות, אבל נותרה לי שנה לחוזה. זו תהיה החלטה של המועדון. אנחנו חייבים להחליט יחד מכיוון שההחלטה שלי היא לעזוב את המועדון. זה לא פשוט כי יש לי יחסים טובים עם כולם. זה לא הזמן להסביר מדוע אני רוצה לעזוב, ואולי אני לעולם לא אסביר זאת

אגב, רק לאחרונה נשיא פריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, העניק ראיון מקיף לעיתון הצרפתי הגדול "ל'אקיפ" ובו סיפר: "ריאל מדריד פנתה אליי ודיברנו לגבי קרלו אנצ'לוטי, אבל יש לו חוזה לעוד עונה איתנו. מבחינתי, הוא נשאר כאן. הוא בחור נפלא ואני משוכנע שהוא יכבד את החוזה שלו".

חלוץ מנצ'סטר סיטי קרלוס טבס. רויטרס
"אם נדבר ונגיע לסיכום אז למה לא?". טבס/רויטרס

ובינתיים אצל האלופה הצרפתית עולה שמו של קרלוס טבס כמועמד להגיע בעונה הבאה. הארגנטינאי של מנצ'סטר סיטי אמור לעזוב את אנגליה הקיץ כאשר שתי האופציות הבולטות מבחינתו הן פריס סן ז'רמן והעולה הטרייה מונאקו. "אני חושב שיש התעניינות מצד פריס סן ז'רמן", אמר טבס בראיון ל'טלפוט'. "דיברנו עם לאונרדו, אבל לא הגענו לסיכום. זו עדיין אופציה מעניינת. בנוסף, אני חושב שהאליפות בצרפת משתנה מהר מאוד".

טבס המשיך והתייחס לאפשרות שיגיע לפ.ס.ז': "אם לאונרדו יתקשר אליי, זו לא תהיה בעיה. אם נדבר ונגיע לסיכום אז למה לא? לשחק בפריס או בצרפת זו לא בעיה מבחינתי. מונאקו זה מועדון מוביל בצרפת. כל אחד היה שמח להגיע לשם. אני אוהב את הפרויקט ואני מכיר טוב את ראניירי. זה מרשים להגיע למועדון ברמה הזו שוב, אבל אני גם שמח בסיטי ויש לי חוזה לעונה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully