וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד זכתה בגביע המלך

אחרי 14 שנה ללא ניצחון על ריאל מדריד, הקולצ'ונרוס חגגו זכייה בתואר דווקא בברנבאו אחרי 1:2 משער של מירנדה בדקה ה-99 בהארכה. עוד לפני כן, רונאלדו שהורחק כבש (14), קוסטה איזן (35). הבלאנקוס ומוריניו שהורחק גם כן חותמים עונה עגומה ללא אף תואר משמעותי

פרק עצוב הסתיים הלילה (שבת) מבחינתם של אוהדי ריאל מדריד, שחותמים עונה חלשה ללא שום תואר משמעותי. אחרי שהאליפות הלכה בשלב מוקדם של העונה וליגת האלופות הסתיימה בשלב חצי הגמר, גם גביע המלך לא הגיע ללבנים, כאשר בסיומו של משחק הגמר אתלטיקו מדריד זכתה להניף את התואר בפעם העשירית בתולדותיה בזכות ניצחון 1:2 בהארכה.

גאבי שחקן אתלטיקו מדריד חוגג זכייה בגביע המלך. רויטרס
אחרי 17 שנה הם שוב מניפים את הגביע. גאבי הקפטן זוכה לכבוד/רויטרס

זה היה אמור להיות תואר הפרידה של ז'וזה מוריניו מהברנבאו, כשהיתרון של הבלאנקוס מעצם העובדה שמשחק הגמר מתקיים במגרש הביתי שלהם לא נוצל בכלל. ז'ואאו מירנדה סיפק את שער הניצחון בדקה ה-99 אחרי נגיחה אדירה שהכניעה את דייגו לופס, וז'וזה מוריניו יכול להגיד תודה שהוא הורחק במחצית השנייה ולא היה צריך לראות את זה מקרוב. גם רונאלדו הורחק אחרי פגיעה ללא כדור בגאבי והוציא הרבה תסכול על עונה שהסתיימה מבחינתו בלי כלום.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הפנים שלו אומרות הכול. רונאלדו/רויטרס

אתלטיקו מדריד שרשמה ניצחון ראשון על היריבה השנואה אחרי 14 שנה צריכה להגיד תודה רבה לטיבו קורטואה שהציל אותה במשך 120 דקות פעם אחר פעם, אבל הבלאנקוס יכולים לבוא בעיקר בטענות לעצמם ואיבדו הזדמנות לחגוג גביע מספר 19 בתולדות המועדון. זה גם היה ההפסד הראשון של הבלאנקוס העונה בבית אחרי שריאל מדריד הגיעה למשחק כשהיא הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שלא הפסידו לאורך כל העונה בבית.

ריאל מדריד פתחה בצורה מצוינת את המשחק, וזו אולי הסיבה גם שהיא הפסיקה לשחק בהמשך. בדקה ה-14 היה זה כריסטיאנו רונאלדו שהתרומם היטב לכדור קרן שהוגבה לעברו מכיוונו של מסוט אוזיל, כאשר הפורטוגלי דייק והעלה את הבלאנקוס ליתרון. אלא שבדקה ה-35 היה זה דייגו קוסטה, מלך השערים של המפעל, שהשווה לאחר בישול מצוין של רדאמל פלקאו במבצע נהדר.

ז'ואאו מירנדה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג עם חבריו. רויטרס
איזה שער אדיר שלו. מירנדה חוגג בהארכה/רויטרס

ריאל, שהרבתה להחמיץ ושלחה שלושה כדורים לקורה, לא ממש סיפקה כדורגל אטרקטיבי במחצית השנייה, כשהרגע המשמעותי ביותר בה היה ההרחקה של ז'וזה מוריניו שפלט מילים מיותרות לשופט ונשלח לראות את שארית המשחק מחוץ למגרש. שני המאמנים לא סיפקו ולו חילוף אחד במהלך 90 הדקות כאשר שניהם הבינו כנראה שהכרעה לא תושג בזמן החוקי. אתלטיקו הייתה טובה יותר בתוספת הזמן והשלימה ניצחון ענק מבחינתה בצדק.

הארכה

דקה 114 - גם רונאלדו הורחק ומהומה גדולה נוצרה במגרש. הפורטוגלי קיבל כרטיס אדום לאחר פגיעה ללא כדור שלו על גאבי.

דקה 109 - די מריה בפריצה נהדרת שלח כדור רוחב לאוזיל ששוב החמיץ מול קורטואה, כוכב המשחק של אתלטיקו מדריד, שהרחיק את הכדור לקרן.

דקה 104 - ההזדמנות הראשונה של ריאל מדריד בהארכה הייתה שייכת להיגואין שמצא את עצמו לבדו מול קורטואה, אבל הארגנטינאי החמיץ.

דקה 102 - עוד הזדמנות נהדרת לאתלטיקו כשפלקאו שיגר כדור חופשי שעבר מעל השער של לופס.

דקה 99 - גול! איזה שער אדיר של אתלטיקו שעולה ליתרון בהארכה אחרי שקוקה העביר כדור רוחב מצוין לז'ואאו מירנדה שנגח פנימה וניצל שמירה לקויה של הבלאנקוס בדרך ל-1:2 לאתלטיקו מדריד.

דקה 95 - קוסטה קיבל כדור עומק מקוקה והקדים את ארבלואה, אבל הבעיטה שלו למרכז השער לא הייתה מספיק טובה, ודייגו לופס עצר את זה בקלות.

דקה 91 - אחרי 90 דקות ללא חילופים, ריאל מדריד ביצעה חילוף משולש כאשר פאביו קואנטראו, קארים בנזמה ולוקה מודריץ' פינו את מקומם לטובת אלברו ארבלואה, גונסאלו היגואין ואנחל די מריה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
הפתיחה שלו דווקא הייתה חלומית. רונאלדו/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 77 - ז'וזה מוריניו הוציא את תסכולו על החלטות השיפוט ומחה על כך בצורה קולנית. השופטים לא ויתרו ואחרי חילופי דברים עימם הפורטוגלי הורחק וירד מהספסל.

דקה 68 - עוד כדור לעמוד של ריאל, הפעם אשר רונאלדו שיגר כדור חופשי שטוח שחלף על פני ההגנה ונעצר בקורה. אסיין עם הניסיון הנוסף החטיא. CR7 מתוסכל.

דקה 61 - איזו הזדמנות אדירה לריאל לעלות ל-1:2. בנזמה היה הראשון שבעט כדור לעמוד אחרי שקיבל מרונאלדו, אבל גם ההמשך היה קרוב כשאוזיל עט על הריבאונד, אבל חואנפראן חילץ מהקו.

דקה 60 - חואנפראן הכניס כדור מצוין לרחבה שעבר דרך ההגנה של הבלאנקוס, ופיליפה לואיס שהצטרף מעמדת המגן בעט מקרוב החוצה.

דקה 50 - ניסיון מעניין של אתלטיקו מדריד כאשר פיליפה לואיס הגיע למצב מצוין כאשר ניצל ריפיון בהגנת הבלאנקוס כדי לנגוח, אבל הכדור שלו היה חלש מדי.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
סיום עגום של קדנציה בברנבאו. מוריניו בעת ההרחקה/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 43 - בנזמה החליף מסירות עם קואנטראו בדרך למסירה לאוזיל שהצטרף להתקפה, אבל הקשר הגרמני שיגר בעיטה בחצי יעף לקורה. איזה פספוס.

דקה 35 - גול! פלקאו השאיר מאחור את אלביול והכניס מצוין לדייגו קוסטה, שהשאיר את ההגנה הלבנה מאחור והפגיז את המסגרת עם בעיטה חדה לפינה. 1:1.

*** זהו המשחק ה-100 בקריירה של רונאלדו בברנבאו. השער שלו הוא ה-55 העונה והשביעי בגביע המלך כשהוא משתווה לדייגו קוסטה, מלך השערים במפעל.

דקה 17 - גאבי קיבל כדור וירה מטווח של 22 מטר במקום למסור לפלקאו שרץ איתו, אבל הכדור שלו החמיץ את המסגרת.

דקה 14 - גול! כדור קרן של הבלאנקוס סידר לכריסטיאנו רונאלדו את שער היתרון אחרי שהפורטוגלי התמקם היטב ברחבה, התנער מגודין ושלח את הכדור פנימה עם הראש. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 4 - ההזדמנות הראשונה במשחק שייכת לכריסטיאנו רונאלדו שניסה להפתיע את טיבו קורטואה עם בעיטה מרחוק, אבל הבלגי המצוין עמד היטב.

*** לפני שמתחילים, הנתון המעניין ביותר הוא לגבי היכולת של ריאל מדריד בברנבאו: הבלאנקוס הם הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בבית בחמש הליגות הבכירות. המאזן: 23 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
ביצוע מושלם. דייגו קוסטה עם שער השוויון/רויטרס

הרכבים

ריאל מדריד: דייגו לופס, מייקל אסיין, ראול אלביול, סרחיו ראמוס, פאביו קואנטראו (אלברו ארבלואה 91), צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, לוקה מודריץ' (אנחל די מריה 91), מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (גונסאלו היגואין 91).

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפראן, ז'ואאו מירנדה, דייגו גודין, פיליפה לואיס, גאבי, מריו סוארס, קוקה (ראול גרסיה 113), ארדה טוראן (כריסטיאן רודריגס 111), דייגו קוסטה (אדריאן 106), רדאמל פלקאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully