וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב ניסים מור ימונה לסגן מפכ"ל המשטרה החדש

16.5.2013 / 19:45

השר לביטחון הפנים אישר את סבב המינויים הגדול של צמרת המשטרה, במסגרתו ימונה ראש אגף המבצעים לסגנו של המפכ"ל דנינו. ניצב בנצי סאו ימונה למפקד מחוז תל אביב

ראש אגף המבצעים במשטרה, ניצב ניסים מור, הוא סגן המפכ"ל החדש – כך הודיע הערב (חמישי) השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ'. השר אישר היום את סבב המינויים הגדול של צמרת המשטרה, במסגרתו יתחלפו כמה מהקצינים הבכירים בארגון. זהותו של ראש אגף החקירות החדש, שצפוי להחליף בתוך מספר חודשים את ניצב יואב סגלוביץ' הפורש, לא נמסרה.

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, יצחק אהרונוביץ'. ברני ארדוב
ימשיך לשמש כמפכ"ל שנה נוספת? רב-ניצב יוחנן דנינו עם השר אהרונוביץ'/ברני ארדוב

גם למחוז תל אביב יש מפקד חדש. ניצב בנצי סאו, ששימש מפקד מחוז מרכז, ימונה לתפקיד. ניצב סאו נחשב קצין מוערך, אשר הגיע להישגים נאים בתקופת פיקודו על מחוז מרכז, בין היתר בנושא משפחות הפשע באזור המשולש. הוא יחליף בתפקיד את ניצב אהרון אקסול, שיעבור לשמש מפקד אגף המבצעים של המשטרה, במקומו של ניצב ניסים מור. ניצב אקסול שירת כשנתיים בתפקיד מפקד מחוז תל אביב, במהלכן התמודד בין היתר עם אירועי המחאה החברתית.

ראש אגף התנועה, ניצב ברונו שטיין, ימונה לתפקיד מפקד מחוז מרכז, במקומו של ניצב סאו. את ניצב שטיין יחליף בתפקיד תת-ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שיועלה לדרגת ניצב. אדרי משמש ראש מטה המבצעים של השר לביטחון הפנים. מחוז ש"י, שם נרשמה בתקופה האחרונה עלייה חדה בכמות האירועים הדורשים התערבות משטרתית, יקבל גם הוא מפקד חדש – תת-ניצב קובי כהן, שיועלה גם הוא לדרגת ניצב. עד כה שימש כהן ממלא מקום מפקד המחוז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניצב רוני עטיה, מפקד המחוז הצפוני, נענה לבקשת השר אהרונוביץ' והמפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, וימשיך בתפקידו כמפקד המחוז עד תחילת שנת 2014. גורם במחוז הצפוני הסביר את הבקשה ואמר: "הבקשה שימשיך מהווה הבעת אמון והערכה כלפיו". את ניצב עטיה יחליף בתחילת השנה הבאה ניצב זוהר דביר.

תת-ניצב מנשה ארביב יועלה לדרגת ניצב וימשיך לשמש נציג משטרת ישראל בארצות הברית. תת-ניצב דוד ביתן, סגן מפקד מחוז דרום, יועלה לדרגת ניצב וימונה לראש אגף התמיכה הלוגיסטית.

החל משעות אחר הצהריים נועד השר אהרונוביץ' עם הקצינים הבכירים, והודיע להם על המינויים. הודעה נוספת לה מחכים בצמרת המשטרה היא בשאלה האם השר יאריך את כהונתו של המפכ"ל דנינו בשנה נוספת. אם לא, דנינו יתחיל כעת את השנה השלישית והאחרונה לכהונתו, ויעזוב את המשטרה במאי 2014. עם זאת, מסתמן כי השר לא צפוי להודיע על כך היום, והמרוץ למפכ"לות טרם נפתח באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully