וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ריטה חושפת את הטראומה הגדולה שלה

וואלה! סלבס

16.5.2013 / 16:00

הדיווה המקומית התראיינה לתכנית התרבות של גל אוחובסקי, והודתה שכל מה שהיא זוכרת מההשתתפות שלה באירוויזיון הוא זיופים ושהייתה "ממש עקומה". וואלה! סלבס טראומה בפרסית

צילום מסך

אין מה לעשות - כל אדם חווה אירועים מביכים בעבר. אבל במקרה של ריטה, אחת הזמרות הגדולות בישראל, מדובר בטראומה בינלאומית שרודפת אותה עד היום. בראיון לתכנית "הזירה", בהגשת גל אוחובסקי, הדיווה מודה שההשתתפות בתחרות האירוויזיון, לפני יותר משני עשורים, היתה חוויה "רעה ונוראה". אאוץ'.

"היום אני יכולה לצחוק על זה, אבל זו טראומה של ממש למרות מהחוויה יצא אחד השירים הכי יפים שלי", היא מספרת בתכנית שתשודר הערב (ה') בשעה 21:00 בערוץ הראשון. "אני ממש עקומה בתקופה ההיא", צוחקת ריטה שעלתה על במת האירוויזיון בשנת 1990 עם השיר "שרה ברחובות".

"כולם שרו בפלייבק ואני התעקשתי לשיר לייב, התזמורת זייפה, אני התרגשתי ויצא נורא. יאמר לזכותי שבכל פעם שאני רוצה לרדת שני קילו, אני צופה בקטע ויורדת ממבוכה. זייפתי אולי 400 פעמים".

ריטה בהופעתה בפני ברק אובמה. רויטרס
דיאטת צפייה מיוחדת. ריטה/רויטרס

ריטה, חושפת בפני אוחובסקי גם את ילדותה והחוויות מהתקופה שבה עלתה לישראל עם הוריה ומשפחתה. "יש בזה בעיקר חוסר אונים. כילדה ראיתי את ההורים, שאמורים להיות הדבר החזק ביותר, חסרי אונים", היא מסבירה. "זה היה שינוי תרבותי משמעותי... פתאום לבוא ולא להבין כלום. הגעתי לבית הספר בפעם הראשונה בזמן ההפסקה וכל התלמידים היו על השולחנות. חשבתי שהגעתי לבית משוגעים".

בנוסף, ריטה משחזרת את המפגש שלה עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה, כשביקר השנה בישראל. "הוא חתיך הורס", היא צוחקת, "דיברתי איתו על כך שכל העם ביקש שאחבק אותו ואין לי ברירה. חיבקתי אותו". לפחות מישהי נהנתה.


וואלה! סלבס רוצה לשיר לחתול הפרסי שלה שירים של ריטה, אבל הוא בורח ברגע שהיא פותחת את הפה. אוף.


לא מזמן: ריטה נהנית בחתונה של לירז צ'רכי ותום אבני

יפה בלבן: אשטון קוצ’ר חוגג את שבועות

רכלו על הוידוי של ריטה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully