וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצב האומה" חוזרת כדי להציל את יאיר לפיד

6.5.2013 / 16:11

הרבה לפני העונה השישית, הפאנל של תכנית הסאטירה מבית רשת ייתכנס במוזיאון תל אביב לאירוע שיעזור ליאיר לפיד לכסות את הגרעון של ישראל

"מצב האומה", תכנית הסאטירה של הזכיינית רשת, סיימה את עונתה החמישית בחודש ינואר האחרון, אבל הפאנל שלה, שכולל את ליאור שליין, גורי אלפי, אורנה בנאי ועינב גלילי, יקיים תכנית לא-משודרת באולם אסיא במוזיאון תל אביב ביום רביעי הקרוב (8.5) בשעה 20:00, שמטרתה, כך לפי שליין – להציל את משרד האוצר ולכסות את הגרעון של ישראל.

"אחרי שהכתרנו אותו כמלך ושלחנו אותו לפוליטיקה בלי שום הכנה מוקדמת, במידה מסוימת אנחנו מרגישים אחראים למצב הקשה בו יאיר נמצא", אומר שליין. "קשה לנו לשבת מהצד ולראות איך יאיר מתחבט ומתייסר לבדו בשאלות מכריעות כמו למי צריך לקצץ ומה יעד הגרעון. זה גם יהיה מביך מאוד עבורנו, כאומה, אם האוברדרפט ימשיך לגדול ואנשי 'סטנדרד אנד פורס' יבואו לארץ ויגזרו את כרטיסי האשראי של משה רבנו".

במהלך הערב, שייקרא "יאיר AID", אנשי "מצב האומה" מדגישים שיימנעו מצנזורה עצמית, זאת לצד הבטחה לאירוח של אמנים והפתעות נוספות. כרטיסים לאירוע ניתן להזמין חינם דרך עמוד הפייסבוק של "מצב האומה" ובטלפון 09-9595024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully