וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת עמנואל רוזן: גם אבי וייס העיד במשטרה

יממה לאחר שגדי סוקניק מסר את גרסתו לחוקרים, נודע כי מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 העיד גם הוא. בעבר פיטר וייס את רוזן לאחר שעובדת טענה כי הטריד אותה

נמשך המאמץ המשטרתי לאמת את העדויות נגד עמנואל רוזן: יממה לאחר עדותו של מגיש הטלוויזיה גדי סוקניק, לוואלה! ברנז'ה נודע היום (חמישי) כי גם מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, אבי וייס, העיד בתחילת השבוע בפני חוקרי המשטרה, במסגרת בדיקת הטענות לפיהן העיתונאי הבכיר הטריד מינית נשים עמן עבד. עוד נודע, כי וייס העיד לבקשתו של ראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה. וייס בחר היום שלא להגיב לדברים.

אבי וייס. אביב חופי
העיד לבקשתו של ראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה. אבי וייס/אביב חופי

וייס שימש בעבר כמעסיקו של רוזן שהיה כתב מגזין ב"אולפן שישי" ופיטר אותו מהחברה בשל תלונה של עובדת זוטרה שטענה כי הטריד אותה. בעקבות הטענה, הורה וייס על הקמת ועדת בדיקה בראשה עמדה קרן מרציאנו המשמשת כממונה על הטרדות מיניות בחברה. את עבודתה ליווה היועץ המשפטי של החברה, עו"ד ישגב נקדימון, ובסיום הבדיקה נקבע כי רוזן חטא ב"התנהגות בלתי הולמת כלפי עובדת" והוחלט לפטרו.

בימים האחרונים נמתחה על החברה ביקורת, שהובילה כתבת גלי צה"ל הדס שטייף, שטענה כי חברת החדשות של ערוץ 2 "קברה" את הנושא לאחר פיטוריו של רוזן ובכך אפשרה לו להמשיך בהתנהגות דומה בכלי תקשורת אחרים. "היינו גוף התקשורת היחיד שפעל בעניין זה", אמרו השבוע בחברת החדשות בתגובה לטענות הללו. "העניין נשמר בדיסקרטיות לאור בקשתה המפורשת של המתלוננת ובהתאם להוראות החוק. נראה לנו שכיבוד זכויותיה של המתלוננת חשוב יותר מכותרת צעקנית של הדס שטייף".

עמנואל רוזן. נמרוד סונדרס
במשטרה מצפים למתלוננת ראשונה. רוזן/נמרוד סונדרס

צוות מיוחד שהוקם ביחידת להב 433 - יחידת החקירות הארצית של המשטרה, בראשותו של תת-ניצב מני יצחקי, מטפל בפרשה מאז יום שני האחרון. היום, כך מקווים במשטרה, צפויה התפתחות משמעותית בבדיקה בדמות מתלוננת ראשונה שתמסור את גרסתה למעשים שביצע לכאורה רוזן. עם זאת, לפי שעה, במשטרה שבו והדגישו כי לא מדובר בחקירה פלילית וכי רוזן אינו בגדר חשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully