וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי MTV: "דמדומים" אאוט, ג'ניפר לורנס אין

זוכת האוסקר היתה השם הבולט ביותר גם בטקס פרסי הקולנוע של MTV, לצד בראדלי קופר, "הנוקמים" ו"טד". סאגת "דמדומים", ששלטה בטקסים הקודמים, נדחקה הפעם אל השוליים

ג'ניפר לורנס, הכיבוש ממשיך: זוכת האוסקר הטרייה היא המנצחת הגדולה של טקס פרסי הקולנוע של MTV, והגורמת העיקרית לכך שלראשונה מזה ארבע שנים, טרילוגיית "דמדומים" אינה זו שמושכת את רוב תשומת הלב. לורנס גרפה את פרס השחקנית על תפקידה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק" והביסה מועמדות כמו אמה ווטסון, קרי וושינגטון ומילה קוניס. את פרס השחקן קטף בראדלי קופר, שמשחק לצידה בסרט, והניצחון של השניים הושלם כאשר זכו יחדיו בפרס הנשיקה הטובה ביותר, פרס שהיה שמור אך ורק לרוברט פטינסון וקריסטין סטיוארט בשנים האחרונות. לא ברור אם העברת הפרס לידיים אחרות קשורה לסיומה של סאגת "דמדומים" או לעובדה שסטיוארט הפכה לפרסונה שנואה בהוליווד לאחר שבגדה בפטינסון. בפרס סרט השנה בטקס זכה "הנוקמים", שהביס את "ג'אנגו ללא מעצורים", "טד", "עלייתו של האביר האפל" ו"אופטימיות היא שם המשחק".

לטקס פרסי הקולנוע של MTV אמנם אין את היוקרה וההילה שעוטפת פרסים מהוגנים יותר כמו טקס האוסקר או פרסי גלובוס הזהב, אבל יש לו קטגוריות יצירתיות כמו "הגיבור הכי טוב" ו"ההופעה הטובה ביותר ללא חולצה". פרס הגיבור, אגב, הלך לבילבו באגינס מ"ההוביט", שהביס מתמודדים ראויים כמו איירון מן, אשת החתול, באטמן, הענק הירוק ושלגייה; את פרס ההופעה הטובה שיותר ללא חולצה קטף טיילור לאוטנר על הופעתו עתירת הקוביות ב"דמדומים 4: שחר מפציע חלק 2". לא ברור איך לאוטנר הצליח להביס גיבורים ראויים יותר לפרס כמו ג'יימס בונד, וכנראה שזו תישאר תעלומה.

צפו: אוברי פלאזה מנסה לחטוף את הפרס מוויל פארל

את הטקס הנחתה הקומיקאית רבל ווילסון, ולמעט הקטגוריות המיוחדות שלו, רשימת הזוכים היתה צפויה למדי. את פרס הרשע הטוב ביותר לקח טוד הידלסטון על תפקידו בסרט "הנוקמים", סרט שגם זכה בפרס הקרב בטוב היותר בזכות משתתפיו רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס, מארק רופלו, כריס המסוורת', סקרלט ג'ונהסן וג'רמי רנר. סצינת הקרב הביסה בין היתר את סצינת הקרב של "ג'אנגו ללא מעצורים" ושל דניאל קרייג ב"סקייפול", אבל פוקס לא יצא בידיים ריקות: הוא זכה בפרס הדור, מעין פרס ניחומים המוענק לשחקנים שאין ךטקס פרס מסוים לתת להם, אבל עדיין רוצים לגרום להם להרגיש בנוח. עוד זכה פוקס, ביחד עם סמואל ל. ג'קסון בפרס הרגע המדהים, גם הוא על "ג'אנגו ללא מעצורים". את פרס הרגע המפחיד לקח הסרט "חיי פיי" של אנג לי ואת הפרס על הופעת הפריצה גרפה מנחת הטקס, ווילסון, על תפקידה בסרט "פיץ' פרפקט". גם "טד" לא יצא מובס לחלוטין וזכה בפרס הצמד הטוב ביותר על המסך, בזכות מארק וולברג והדובי המדבר שמלווה אותו. בפרס הגאון הקומי זכה, כצפוי, וויל פארל.


הטקס ישודר בישראל ביום רביעי בשעה 21:00 בערוץ MTV ישראל (25 ב-HOT, 75 ב-yes)

מה דעתכם על הזוכים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully