וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב איומים נשלח ללשכת השר בנט: ”תמות צעיר"

11.4.2013 / 13:26

אל לשכת שר הכלכלה והמסחר נשלח מכתב ובו איומים קשים על חייו ואף על חיי ילדיו. "כל מי שציער חרדים עלה לגדולה, אבל אחר כך תהיה כמו שרון", נכתב. תלונה הוגשה למשטרה

"אתה תמות צעיר, הוציאו עליך פולסא דנורא אתה תגמור כמו שרון", אלו רק חלק מהאיומים שנכתבו במכתב שהתקבל היום (חמישי) בלשכתו של שר הכלכלה והמסחר נפתלי בנט. במשרד מיהרו להגיש תלונה למשטרה שתפתח בחקירה מי עומד בפני האיומים. עדיין לא ידוע מי שלח את המכתב, והאם האיומים שבתוכנו אכן ממשיים או שמא מדובר במעשה קונדס.

יש לציין כי בחודשים האחרונים הורגשה מתיחות בין בנט לציבור החרדי בעקבות עמדותיו בנוגע לגיוס חרדים והברית בינו לבין יש עתיד, שמנעה את השתלבותם של החרדים בקואליציה. "קללה לבית שלך תתחיל להגיע, אין שלום בית אצלך כבר עכשיו", כתבו האלמונים לבנט. "חיי מרור נכונו לך, דמיונות של פחד יפגעו בך כשתגיע לציבור. מהיום חייך הרוסים. נראה שלא אבל שפת הגוף שלך אומרת הכל".

"מהרסיך ומחריבייך ממך יצאו - ויצא העגל הזה בנט ז"ל וגם הילדים שלך...", המשיכו כותבי המכתב. הם הוסיפו במכתבם המאיים כי: "עם גדולי תורה עדיף שלא תשחק, מספיק דמעה אחת שלהם אתה משותק כל החיים". את המכתב הם סיימו באיומים: "כל מי שציער חרדים עלה לגדולה אבל אחר כך תהיה כמו שרון. לשב"כ יהיה עבודה".

בנאום שנשא בנט בכנס ברמלה בשבוע שעבר הודיע השר כי המדינה תקטין בהדרגתיות את סך הסיוע הפיננסי ללומדי התורה. לדברי בנט, לא תחול חובת גיוס על תלמידי הישיבות בגיל 18, אלא רק בגיל 21. "100% ממי שמגיע לגיל 18 יוכל ללכת ללמוד תורה – שלוש שנים עם אותן תמיכות שיש היום. בשנה הרביעית, יהיו 1,800 תלמידים שימשיכו לקבל תמיכה והיתר יוכלו לשרת בצבא או בשירות לאומי", אמר. הוא גילה בין היתר כי המטרה הסופית היא לאפשר תמיכה כלכלית ב-1,800 אברכים בלבד, שלא ישרתו בצבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully