וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק נופלר מחרים את רוסיה

5.4.2013 / 17:33

הגיטריסט וסולן הדייר סטרייטס לשעבר הודיע כי יבטל הופעות במוסקבה וסנט פטרסבורג בשל הפרת זכויות האדם במדינה. "אני מקווה שהאקלים הפוליטי ישתנה בקרוב", כתב באתרו הרשמי

חרם תרבותי, גם ברחבי העולם: מארק נופלר, סולן להקת הדייר סטרייטס לשעבר ואחד מגיבורי הגיטרה הגדולים של שנות ה-70 וה-80, הודיע אתמול (חמישי) באתרו הרשמי כי יבטל את הופעותיו במוסקבה ב-7 ביוני ובסנט פטרסבורג ב-8 ביוני, זאת בעקבות הפרת זכויות האדם של ממשלת רוסיה.

"בעקבות הסנקציות שהטילו הרשויות ברוסיה על ארגון כמו Human Rights Watch ואמנסטי אינטרנשיונל", כתב נופלר בהודעה הרשמית שפרסם, "אני נאלץ לבטל בצער רב את הופעותיי הקרובות במוסקבה ובסנט פטרסבורג ביוני. מאז ומתמיד אהבתי לנגן ברוסיה ואני רוחש חיבה רבה למדינה ולאנשיה. אני מקווה שהאקלים הפוליטי הנוכחי ישתנה בקרוב". כמו כן נכתב באתר כי רוכשי הכרטיסים לשתי ההופעות יוכלו ליצור קשר עם משרדי הכרטיסים ולקבל החזרים מלאים עם מחירי הכרטיסים.

לא ברור עדיין אם החלטתו של נופלר היא תחילתו של גל ביטולים מצד אמנים גדולים או מחרם תרבותי נרחב על רוסיה. כידוע, בשנים האחרונות פועלת תנועה חזקה הקוראת לחרם תרבותי נגד ישראל, שאף הצליחה לשכנע מספר אמנים בולטים לבטל את הופעותיהם בישראל.

מה דעתכם על הביטול? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully