וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין אוניל פוטר מסנדרלנד: "לא ראה את זה מגיע"

המנג'ר הוותיק שילם את המחיר לאחר ההפסד 1:0 ליונייטד וההתקרבות אל הקו האדום. פרגוסון: "אנחנו יותר מרוכזים היום"

ספורט 2

הליגה האנגלית ממשיכה להתקרב אל סיום העונה ואמש (שבת) יצא אל הדרך המחזור ה-30 עם שמונה משחקים. המוליכה מנצ'סטר יונייטד שועטת לאליפות והפכה לראשונה בתולדות הליגה הבכירה שמנצחת 25 משחקים ב-30 המחזורים הראשונים, אחרי 0:1 על סנדרלנד משער של רובין ואן פרסי. האלופה היוצאת מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את ניוקאסל ואילו צ'לסי איבדה את המקום השלישי שמוליך ישירות לליגת האלופות, אחרי שהפסידה 2:1 לסאות'המפטון וטוטנהאם גברה 1:2 על סוונסי.

מרטין אוניל מנג'ר סנדרלנד. Stu Forster, GettyImages
סנדרלנד במצב לא פשוט. אוניל/GettyImages, Stu Forster

אצל השדים האדומים, שמוליכים את הטבלה ב-15 הפרש ומתכוננים כעת לשני משחקי ענק, מחר בגביע מול צ'לסי ובשני הבא בליגה מול סיטי, החיים טובים. סר אלכס פרגוסון הילל את שחקניו: "הם הציגו מלחמה והיו מאוד אמיצים. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, אחר כך צריך לתת קרדיט לסנדרלנד, שהייתה מאוד טובה, אבל בניגוד לתחילת העונה, עכשיו אנחנו מרוכזים ולא סופגים כמעט".

מי ששילם על ההפסד הזה ביוקר היה מנג'ר החתולים השחורים, מרטין אוניל, שפוטר מתפקידו. הצפון אירי, שאימן את הקבוצה מאז דצמבר 2011, עוזב אותה כשהיא נקודה בלבד מעל לקו האדום. "אנחנו רוצים להודות למרטין, מחליף יימצא כבר בימים הקרובים", נמסר בהודעה מטעם הקבוצה.

העיתונאי הבכיר של ה-BBC, פיל מקנולטי, טען בטורו: "אוניל כלל לא ראה את זה מגיע. זה הלם עבור כל המעורבים בקבוצה, בעיקר בשל התיזמון. בסנדרלנד יודעים שהם לקחו הימור גדול".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן סאות'המפטון. AP
על המסלול הנכון. פוצ'טינו/AP

בסאות'המפטון חגגו את הניצחון על אלופת אירופה היוצאת, ניצחון שהעלה אותם למרחק ארבע נקודות מהקו האדום. המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "זה מוכיח שאנחנו על המסלול הנכון, זה חשוב לביטחון של השחקנים ולאנשים שסביב המועדון. חשוב שנמשיך להאמין שאנחנו יכולים להשיג ניצחונות כאלה".

רפא בניטס מן העבר השני, נותר מאוכזב באופן טבעי: "לא היינו מספיק אינטנסיביים במחצית הראשונה. אחר כך השתפרנו ויצרנו מצבים, אבל ההחלטות לא היו נכונות ליד השער. אנחנו עדיין במצב טוב בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully