וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוזרו של רב בכיר ביצע מעשים מגונים בבנותיו"

גלעד גרוסמן

28.3.2013 / 7:51

עוזרו של הרב נאשם כי ביצע את המעשים כששלוש בנותיו היו נערות. על פי כתב האישום, הוא החביא מצלמה בחדרה של אחת הבנות וניסה לצלם אותה מתלבשת. הוא נעצר על תום ההליכים

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד עוזרו של רב בכיר הנאשם בתקיפה מינית ובביצוע מעשים מגונים בשלוש בנותיו. על פי כתב האישום, המעשים בוצעו בעת שהבנות היו נערות. בגלי צה"ל דווח כי הסיפור נחשף לאחר שבעלה של הבת הבכורה פנה למרכז לנפגעות תקיפה מינית ודיווח על המעשים. אנשי המרכז הגישו תלונה למשטרה, וזו פתחה בחקירה לפני כחודש. הדיין הבכיר נעצר לפני כעשרה ימים, ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ומעצרו הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עולה כי כאשר אחת מבנותיו הייתה בת 12, נהג הנאשם לגעת בגופה ואת זה עשה במשך כשנתיים, תוך שהוא מבקש לעשות לה "נעימים". הוא גם הסביר לה שעל פי ספר הגמרא, מותר לבת ואביה לישון יחד במיטה עירומים. על פי כתב האישום, הוא גם החביא מצלמת וידאו בשידה בחדרה וניסה לצלם אותה מתלבשת.

ילדים חרדים, מאה שערים.. עומר מירון
בעלה של הבת הבכורה הוא שחשף את המעשים/עומר מירון

מוקדם יותר החודש נחשפו בגלי צה"ל עדויות על מעשיו לכאורה של רב שעומד בראש קהילה חסידית גדולה, החשוד כי תקף מינית נשים ונערות בקהילתו. לפי הדיווח, הרב, בן יותר מ-70, שמקורב לחברי כנסת, שרים וקצינים, נהג לתקוף את הנערות בעת שהיו מגיעות אליו ל"טיהור". אב לשתי נערות מהקהילה, שטען כי בנותיו הותקפו על ידי הרב, סיפר: "הבת שלי, בת 15, באה וסיפרה לי אחרי שבוע שזה קרה. היא הייתה הולכת בלילות להתחזק. החדר היה חשוך. הוא חיבק אותה, דחף לה יד לחזה בלי שום חציצה. הוא התקשר אליה ואמר 'אני אוהב אותך'. היו ליטופים, נשיקות בפנים, אפילו עם הלשון". האב סיפר כי האירוע עורר אצל אחותה הגדולה זיכרון דומה.

צעירה אחרת טענה גם היא כי הותקפה על ידי הרב כשהייתה בת 16. "הגעתי אליו לקבל סוג של ברכה רוחנית קדושה. הייתי בטוחה שזה משהו טוב. הוא גדול בתורה, עילוי, סוג של מלאך, צדיק. להיפגש איתו היה נשגב וגדול", סיפרה הצעירה, היום בת 22. "רציתי בברכה וההורים חשבו שאני צריכה את זה, כדי לעלות רוחנית, כי הייתי בסוג של 'הידרדרות'. הפגישות נמשכו 20 דקות, חצי שעה. עד שחיכינו, נכנסתי ויצאתי", סיפרה הצעירה, שחזרה בינתיים בשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully