וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צלם נחלץ בעור שיניו ממלתעות תנין

צלם שניסה לקלוט בעדשת מצלמתו תנין ששחה בנהר בקוסטה ריקה כמעט ונאכל על ידו, לאחר שהטורף קפץ עליו במפתיע מתוך המים. "משוגע", גערו בצלם חבריו ההמומים. צפו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

משחק עם המוות: צלם שניסה לקלוט בעדשת מצלמתו תנין ששחה בנהר כמעט ונאכל על ידו. התקרית, שהתרחשה לאחרונה ב"גשר התנינים" בנהר טרקולס שבמדינת קוסטה ריקה במרכז אמריקה, החלה כאשר הצלם תאב הריגושים ישב בשקט על גדת הנהר בניסיון לקלוט קבוצה של הטורפים הימיים האימתניים ששחו במים. במקביל, החל חברו של הצלם לזרוק חתיכות של בשר אל תוך המים, על מנת לגרות את התנינים ולגרום להם להציץ החוצה אל אוויר העולם. אולם, לפתע, לתדהמתו של הצלם, קפץ עליו אחד התנינים ששחה סמוך לגדה וניסה לנעוץ בו את שיניו. במזל גדול הוא הצליח לזנק אחורה ולהינצל ממלתעותיו.

בסרטון ניתן לראות כיצד בעודו מחלץ עצמו הצלם ההמום לאחור, החלו חבריו לזרוק חתיכות בשר למים על מנת להסיח את תשומת לבו של התנין מבשר האדם של חברם, תוך כדי שהם גוערים בו ומכנים אותו "משוגע". אנשים רבים ברחבי העולם שצפו בתיעוד המדהים, שהועלה על ידי חבריו של הצלם לרשת, נחרדו מהסכנה הרבה שנטל על עצמו רק בשביל לצלם תמונה של תנין. "אני מרגיש נורא לומר זאת, אבל האדם הזה חייב ללמוד את השיעור שלו מהתקרית הזאת", הודה אחד מהצופים בסרטון. "זו ממש התנהגות אידיוטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully