וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז לתמורה

18.3.2013 / 10:05

רועי עוז יהיה העורך הראשי של "היפה והחנון" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עוז יחליף את דן ויצמן ששימש כעורך התכנית, אולם עזב לזכיינית רשת שם הוא משמש כעורך The voice

רועי עוז יהיה העורך הראשי של "היפה והחנון" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הוא יחליף בתפקיד את דן ויצמן ששימש כעורך התכנית, אולם עזב לזכיינית רשת שם הוא משמש כיום כעורך הראשי של The Voice.

העונה הרביעית של התכנית נמצאת בימים אלה בשלבי פיתוח וליהוק מתקדמים, וצילומיה צפוים להקיים במהלך הקיץ הקרוב. את התכנית מפיקה חברת "אבוט המאירי", והתכנית מתוכננת לעלות בלוח השידורים של ערוץ 10 כבר השנה. רועי עוז שימש בעבר כעורך העונה הראשונה של "האח הגדול", ותכניות נוספות שערך עבור הזכיינית קשת היו "סופר נני", "השגריר", "שלוש" ו"אמא מחליפה". בהמשך עבר לרשת, שם שימש כעורך הגרסה הישראלית של "פרויקט מסלול".

"היפה והחנון" נחשבת לאחת מהתכניות המוצלחות של ערוץ 10, והיא השיגה עבורו נתוני רייטינג יפים ואהדה של מבקרי הטלוויזיה. העונה הראשונה של התכנית עלתה לשידור בשנת 2008 והיא קיבלה רייטינג ממוצע של 15.5%. שנתיים אחר כך הושקה העונה השנייה שרשמה שיפור ניכר עם ממוצע עונתי של 20.3%, העונה השלישית השיגה בשנה שעברה ממוצע של 18.2%.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully