וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכד שני לחסיד בן 36: "חושבים שאני אחיהם הגדול"

קובי דוד

15.3.2013 / 21:28

ש' מהמושבה יבנאל, אב לשמונה שנישא גיל 17, הפך לסבא כבר בגיל 35. "אף אחד לא מאמין לי שאני סבא שלהם", הוא מספר, ומחלק טיפ לרווקים: "אין טעם להינשא בגיל מבוגר"

גיל הנישואים בישראל הולך ועולה עם השנים ומרבית הזוגות הופכים להורים רק בעשור הרביעי ואף החמישי לחייהם. חסיד ברסלב המתגורר במושבה יבנאל, ליד טבריה, מוכיח אחרת. בגיל 35 הוא הפך לסב צעיר, ובימים אלה, בגיל 36 בלבד - נולד לו נכד נוסף. "כשאני מטייל איתם ברחוב, חושבים שאני האח הגדול שלהם", סיפר הסב ש' הצעיר לוואלה! חדשות. "אף אחד לא מאמין לי שאני סבא שלהם". ש', אב לשמונה ילדים כאשר "בת הזקונים" בת 10, נישא בגיל 17. בתו הבכורה נישאה אף היא בגיל הצעיר, ותוך פחות משנה הפכה את אביה לסב מאושר. "לא ניתן להסביר במילים את האושר הזה. יש לי משפחה גדולה וענפה, זו זכות גדולה להיות סבא בגיל צעיר", אמר ש', שלו לא פחות מ-17 אחים ואחיות. בתו הקטנה של החסיד בת 10.

לפני כמה שבועות ילדה בת נוספת של ש', שנישאה גם היא בגיל 17 לבן-דודה, בן זכר. "בורא עולם נתן לנו את הזכות לחתן את שתי בנותינו בגיל צעיר - מה שהפך אותי למאושר באדם". הסב הצעיר מאמין כי רצוי לסיים את תקופת הרווקות כמה שיותר מוקדם. "אין טעם להתחתן בגיל מבוגר לדעתי, חשוב מאוד להיות הורים צעירים לילדים", הוא מסביר. עוד לפני שהספיק לשכוח כיצד מחליפים טיטולים לתינוק, הסב המאושר מבטיח לטפל גם בנכדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully