וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכי הנמצאים: ברוך קרא מצטרף למעריב

14.3.2013 / 15:33

על פי ההסכם שנקבע מול מעריב, קרא יכתוב טורים בתחום המשפט פעמיים בשבוע בעיתון היומי ופעם בחודש ב"מוספשבת" - זאת בנוסף לעבודתו בערוץ 10

ברוך קרא, הכתב והפרשן של חדשות ערוץ 10 לענייני משפט, מצטרף לצוות הכתבים של עיתון מעריב. קרא יכתוב במעריב טורים בתחום המשפט ואכיפת החוק. על פי ההסכם שנקבע מול "מעריב", יכתוב קרא פעמיים בשבוע בעיתון היומי ופעם בחודש יכתוב באופן מקיף ב"מוספשבת".

קרא בלט בסיקור פרשות ציבוריות, ביניהן פרשת הנשיא משה קצב, פרשת חיים רמון ופרשות אהוד אולמרט השונות. בשנת 2003 חשף את פרשת "סיריל קרן" שבמרכזה מיליוני דולרים שהועברו לחשבונות הבנק של משפחת שרון בעת כהונתו של אריאל שרון כראש ממשלה. קרא גם חשף את פרשת רשות המסים ערב לפני גל המעצרים הגדול. בדצמבר 2012 פרסם קרא תחקיר מקיף על תיק אביגדור ליברמן וחברות הקש, והביא להחמרת כתב האישום כנגד ליברמן לאחר שחשף את מחדלי הפרקליטות בחקירה.

לבד מהסיקור השוטף קרא פרסם תחקירים רבים, ביניהם: פרשת הרשעתו של משה קסטל, סחר באברים לאור היום, חשיפת סוכנים באגף הפיקוח על הגז, מלחמת החזנים, תחקיר מקיף על אסון הכרמל ועוד.

ברוך קרא: "אני שמח שבצד המשך העבודה שאני כל כך אוהב בחדשות 10, ניתנת לי האפשרות לחזור גם לאהבה ישנה- העיתונות המודפסת, ולתרום מיכולותיי בעיתון מעריב המתחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully