וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פלסטינים נתלו בדמשק: "העבירו מודיעין לאסד"

השניים הוצאו להורג במחנה הפליטים ירמוכ אחרי שהואשמו בשיתוף פעולה עם המשטר וסייעו לטווח הפגזות במקום. בעת האחרונה הפך המחנה למוקד לחימה בין תומכי אסד למתנגדיו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

המורדים הסורים הוציאו להורג שני פלסטינים שהואשמו בשיתוף פעולה עם כוחות המודיעין של המשטר בדמשק, ובהעברת ידיעות על פעילותם לממשלתו של בשאר אסד.

ארגון הסורי לזכויות האדם דיווח כי השניים נתלו אמש (שבת) במחנה הפליטים ירמוכ מדרום-מזרח לבירה הסורית. בתמונה שהפיץ הארגון נראים שני הגברים עטופים בשמיכות, תלויים מעצים מעצים גבוהים, כשמסביב מתקהלים סקרנים רבים. כמה אנשים בקהל צילמו את ההוצאה להורג במצלמות סלולריות. עדי ראייה סיפרו כי השניים הואשמו בהטמנת מכשירי ציתות בתחומי המחנה, ובכך סייעו לצבא אסד לטווח בו מטרות בשבוע שעבר.

במחנה הפליטים ירמוכ מתגוררים כ-150 אלף פליטים פלסטינים ואזרחים סורים, ובחודשים האחרונים הוא הפך למוקד גדול יותר ויותר של קרבות בין צבא אסד לבין המורדים. בסוף השנה שעברה דווח לראשונה מאז תחילת מלחמת האזרחים בסוריה על הפצצה אווירית בתחומי המחנה. לכל אורך התקופה נמשכו דיווחים על ירי בתוך המחנה, שלקחו בו חלק פעילי "החזית העממית" - הנחשבים לתומכי המשטר של אסד - נגד פעילים שערקו מהארגון והפכו למתנגדי המשטר.

מטוס מיג 23 של חיל האוויר של סוריה מעל שכונת מליחה, דמשק. ינואר 2013. רויטרס
שני הפלסטינים הואשמו בסיוע לטיווח מטרות. מטוס מיג של צבא אסד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully