וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שיא: חייל הואשם שהשתמש בסמים ב-89 מקרים

3.3.2013 / 17:00

הפרקליטות הצבאית הגישה לאחרונה מספר כתבי אישום נגד חיילים בגין שימוש בסמים. באחד המקרים התפרע החייל במעצרו ובחקירה איים להטיח את ראשה של החוקרת בקיר

חיילי צה"ל שוברים שיאים בשימוש בסמים: חייל מחיל השריון הואשם לאחרונה כי השתמש בסמים ב-89 הזדמנויות שונות במשך חמישה חודשים. המשטרה הצבאית פתחה בחקירה נגד החייל, שנמצא בשירות סדיר בחטיבת שריון של זרוע היבשה, לאחר שעלה חשד כי הוא משתמש בסמים מסוג חשיש ומריחואנה. בבדיקה שנעשתה, התברר כי בחמשת החודשים האחרונים החייל השתמש בסמים ב-89 הזדמנויות שונות. בסריקה שנעשתה בביתו על ידי המשטרה אותרו כמויות קטנות מאוד של סמים אותם החביא החייל. בשבוע שעבר הגישה הפרקליטות הצבאית כתב אישום נגדו.

במקרה אחר, פתחה המשטרה הצבאית בחקירה נגד חייל מבית הספר לחיל התותחנים בנגב לאחר שהודה כי בחודשים דצמבר וינואר השתמש באזרחות ובבסיס בסמים מסוג מריחואנה ב-36 הזדמנויות שונות. מכתב האישום שהוגש נגדו בסוף השבוע שעבר עלה כי כוח של משטרת ישראל הגיע אל ביתו בצפון כדי לעצור אותו ולבצע חיפוש בביתו, אך הוא התפרע, קילל את השוטרים והתנגד למעצר. לאחר שהכוח תוגבר בשוטרים נוספים, נעצר החייל בכוח והועבר לחקירת מצ"ח.

במהלך החקירה איים החייל להטיח את ראשה של החוקרת בקיר, וחזר על כך מספר פעמים תוך שהוא מסרב לשתף פעולה ולפגוע בשוטרים צבאיים. החייל ניסה לברוח מחדר החקירות, אך השוטרים השתלטו עליו וכבלו אותו באזיקים. במקרה אחר, שאירע בבית הספר של חיל התותחנים, נעצר חייל נוסף לאחר שהודה בשימוש בסמים בשבעה מקרים. משפטם של החיילים יחל בקרוב בבית הדין הצבאי. יצוין, כי צה"ל מנהל מלחמת חורמה בשימוש סמים ובשתייה באלכוהול ולאחרונה נערכו בצה"ל מספר קמפיינים נגד התופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully