וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: האלבום החדש של טייני פינגרז להאזנה מלאה

27.2.2013 / 9:18

האלבום הרביעי של טייני פינגרז, "We are Being held by The Dispatcher", הוקלט בניו יורק וכולל השפעות של מלקולם אקס וג'יי דילה. האזינו לו כאן במלואו

יח"צ - חד פעמי
אלבום Tiny Fingers. דין בן אריה,
אלבום Tiny Fingers/דין בן אריה

את הפריצה שלהם לסצינת המוזיקה הישראלי עשו חברי ההרכב טייני פינגרז בשנת 2011, עם יציאת אלבום הבכורה שלהם, "Massive Fingers Spacetrip". חברי הלהקה הם אורן בן דוד, טל כהן, בועז בנטור ונמרוד בר, והמוזיקה שהם מערבבת רוק, אלקטרוניקה, פסיכדליה וגרוב. אלבומם השני, "Foreign Telegrams", יצא בשיתוף עם תחנת הרדיו קול הקמפוס והורכב מקטעים שנכתבו, עובדו והוקלטו ביום אחד בלבד.

במהלך השנה האחרונה הופיעו חברי ההרכב בכל הארץ, בין היתר על במת פסטיבל אינדינגב, ואף חיממו את מארס וולטה כשהלהקה הופיעה בארץ. בשנה שעברה הוציא ההרכב את אלבומו השלישי, "Megafauna", שהוקלט לייב ביום אחד. לאחר צאתו יצא ההרכב להופעות בארה"ב, וכשהגיע לניו יורק נכנסו לאולפן הקלטות ללא תוכנית מוגדרת מראש. התוצאה היא האלבום "We are Being held by The Dispatcher".

במהלך השהות בניו יורק, התגוררה הלהקה בשדרות מלקולם אקס בברוקלין, שם התוודעה לסיפורו של אקס - ובעקבות כך נכנסו לאלבום קטעים מתוך ראיונות ונאומים שלו. השפעה נוספת על האלבום היא יצירת המופת "Donuts" של המפיק המנוח ג'יי דילה.

האלבום בנוי כרצועה אחת וכך מומלץ להאזין לו. לכבוד השקתו, הפינגרז יקיימו הופעה חגיגית ב-27 בפברואר במועדון הבארבי בתל אביב, בה יתארחו הראפר פלד ואייל תלמודי.

מה דעתכם על האלבום? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully