וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרן "רדיוס" ביזה את קרייניות גלגלצ - וננזף

25.2.2013 / 17:27

השדרן יקיר אביב העיר הערות בעלות אופי מיני כלפי המגישות של התחנה הצבאית וזומן לשיחת נזיפה אצל מנכ"ל הרדיו. נציב פניות הציבור: "אין מקום לרמיזות מיניות מסוג זה"

מה ייעשה לשדרן ברדיו האזורי שהעיר הערות סקסיסטיות כלפי קרייניות גלגלצ? מנכ"ל תחנת הרדיו "רדיוס" המשדרת באזור השרון, דוד בן-בסט, זימן אליו לבירור ונזף בשדרן יקיר אביב לאחר התבטאות בעלת אופי מיני ומבזה באחת מתכניותיו כלפי המגישות של התחנה הצבאית.

אביב, שדרן וותיק שהסתבך בלשונו לא פעם, הציג בתכניתו "אביב באוויר" לפני כמה שבועות שיר חדש של הזמר נתן גושן. בסיום השיר אמר לביא כי מדובר בשיר אשר "המגישות בגלגלצ בטח יאהבו להשמיע כשהן גונחות ומחזיקות את המיקרופון אתם יודעים איפה...", כך לדבריו.

בעקבות הדברים זימן מנכ"ל הרדיו דוד בן-בסט את יקיר לבירור משמעתי ונזף בו על ההתבטאות. "הוא אכן זומן לבירור במהלכו התנצל על הדברים", אמר בן-בסט לוואלה! ברנז'ה. בינתיים, אל משרדי הרשות השנייה, הגיעו תלונות של מאזינים שנפגעו מאופי הדברים.

"אין מקום לרמיזות מיניות מסוג זה ולא לאחרות מעל גלי האתר כלפי מאזינים ומאזינות וכלפי שדרניות, זהו דבר פסול שאין בו כל הומור אלא ביזוי והשפלה", אומר דוד רגב, נציב פניות הציבור ברשות השנייה, שם החליטו שלא לנקוט צעדים נגד "רדיוס" כיוון שנזפו ביקיר. "אני מברך את הזכיין על הטיפול המהיר והנחרץ שלו בתלונה", הוסיף רגב.

אביב יקיר זכור כמי שעורר סערה בתחילת העשור הקודם כאשר הגיש ב"רדיוס" תכנית בשם "סינדרלה" בה שודרו תיאורים של יחסי מין בשידור חי. בעקבות הסערה החליטה אז הרשות השנייה להוריד מהאוויר את התכנית.

את תגובתו של יקיר אביב לא ניתן היה להשיג, בגלגלצ בחרו שלא להתייחס לדברים.

  • עוד באותו נושא:
  • יקיר אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully