וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד חדש למז"י: "אין תחליף לכוחות היבשה"

24.2.2013 / 21:03

אלוף גיא צור מונה למפקד זרוע היבשה במקומו של אלוף סמי תורג'מן, שימונה למפקד פיקוד דרום. הרמטכ"ל גנץ איחל לו דרך צלחה: "שתשכיל להעצים את הכוחות מול אתגרי העתיד"

צילום: דו"צ, עריכה: מיכאל ברגמן

סבב מינויים בצה"ל: אלוף גיא צור מונה היום (ראשון) לתפקיד מפקד זרוע היבשה במקומו של אלוף שלמה (סמי) תורג'מן, שכיהן בתפקיד בשלוש השנים וחצי האחרונות ויחליף את אלוף טל רוסו כמפקד פיקוד דרום.

האלוף הנכנס גיא צור והאלוף היוצא סמי תורג'מן בטקס חילופי מפקד זרוע היבשה , פברואר 2013. דובר צה"ל
הרמטכ"ל גנץ בין שני האלופים, היוצא והנכנס/דובר צה"ל

בטקס שנערך ב"יד לשריון" שבלטרון, בנוכחות הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, וחברי פורום המטה הכללי, הודה גנץ למפקד מז"י היוצא. "במשך שלוש שנים וחצי הובלת את זרוע היבשה, בתקופה שבה נדרש צה"ל לאתגרים חסרי תקדים בבניין הכוח", אמר גנץ. "עשית זאת בשילוב האופייני לך של נחישות ושל שיקול דעת, באופן מחושב, מתוך הבנה מקצועית ומעמיקה שהשתתפה בפיתוח תורות הלחימה של צה"ל. חוסנך ניכר בעלייה ברמת הכשירות והמוכנות של צה"ל, בשיפור היקף ואיכות האימונים של כוחות היבשה ומערך המילואים".

למפקד זרוע היבשה הנכנס אמר הרמטכ"ל: "היום, בתמונת מצב אזורית, דינמית ומורכבת, שינויים באופי הלחימה והתפתחות הטכנולוגיה, אין תחליף לכוחות היבשה. הקרב המשולב ביבשה עודנו מרכיב מרכזי וחיוני ביכולת התמרון וההכרעה של צה"ל. אני סומך עליך שתדע להוביל את זרוע היבשה באחריות, שתדע לשמור על הקיים, החזק והמבוסס זה מכבר, ותשכיל להתאים ולהעצים את הכוחות מול אתגרי העתיד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
האלוף הנכנס גיא צור והאלוף היוצא סמי תורג'מן בטקס חילופי מפקד זרוע היבשה , פברואר 2013. דובר צה"ל
הרמטכ"ל גנץ מוסר לאלוף גיא צור את דלק זרוע היבשה/דובר צה"ל

אלוף שלמה (סמי) תורג'מן, סיכם את תקופתו כמפקד זרוע היבשה. "אני מתבונן היום בגאווה רבה ובתחושת סיפוק על כוחות היבשה ורואה יחידות כשירות ומוכנות", אמר. "אני רואה מפקדים איתנים ומקצועיים, מובילים אחריהם לוחמים גאים ומקצועיים, שתחושת המסוגלות זורמת בדמם, ואני יכול לומר בסיפוק - יש על מי לסמוך וכוחות היבשה נכונים לכל אתגר".

המפקד הנכנס, אלוף גיא צור, אמר כי "תזוזת היבשה האסטרטגית, האופרטיבית והטקטית המתרחשת במעגלים קרובים ורחוקים, שאת סופה מי ישורונו, מעמידה בפנינו אתגרים חדשים ואתגרים ישנים עם פנים חדשות. יחד נפעל להתאים ולחזק את כוחות היבשה אל מול האתגרים המשמעותיים כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully