וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוונסי זכתה בגביע הליגה

הברבורים הביסו את ברדפורד מהליגה הרביעית 0:5 וחגגו בוומבלי תואר ראשון בכדורגל האנגלי. איתי שכטר לא שותף

סוונסי ניצחה את ברדפורד 0:5 היום (ראשון) באצטדיון וומבלי בלונדון וזכתה בגביע הליגה. לקבוצה מווילס זהו תואר ראשון אי פעם בכדורגל האנגלי והיא תשתתף בעונה הבאה בליגה האירופאית, הופעה ראשונה שלה במפעל יבשתי מאז עונת 1991/2. ניית'ן דייר כבש צמד בדקות 16 ו-48, מיצ'ו (40) וג'ונתן דה גוזמן עם צמד משלו (59 בפנדל ו-90) הוסיפו. איתי שכטר שישב על הספסל של המנצחת, לא שותף במשחק.

שחקני סוונסי חוגגים זכיה גביע הליגה 2013. GettyImages
תואר ראשון בכדורגל האנגלי. סוונסי/GettyImages

ברדפורד מהליגה הרביעית הדיחה בדרך לגמר בין היתר את וויגאן, ארסנל ואסטון וילה מהפרמיירליג, אבל סוונסי הגיעה מוכנה למשחק נגדה והיתרון האיכותי שלה לא הועמד בסימן שאלה אפילו לרגע. הקבוצה של מיכאל לאודרופ שלטה במשחק משריקת הפתיחה, השתמשה במהירות המסחררת של ווין ראותלדג' וניית'ן דייר, עשתה שרירים במרכז המגרש ובחלק האחורי וגילתה עליונות לאורך 90 דקות.

השערים של הברבורים הגיעו בקלות יחסית, כשהם חותכים בקלות את מרכז ההגנה של הבאנטמס עם מסירות קצרות וחדות, נהנים מהרכות של היריבה בחלק האחורי וחוגגים. 10 דקות בתוך המחצית השנייה ברדפורד האומללה גם נותרה ב-10 שחקנים אחרי שהשוער מאט דיוק הורחק, וההפסד הפך לתבוסה. בסיום חגיגה של סוונסי, אבל גם ברדפורד יכולה להיות שמחה על העצם ההגעה למעמד המכובד.

ליאון בריטון, שחקן סוונסי, מול שחקן ברדפורד, נאקי וולס. GettyImages
לא באותה ליגה, תרתי משמע. בריטון מסוונסי מול וולס מברדפורד/GettyImages

דקה 16: גול! ראותלדג' הוציא מתפרצת מהירה ומצא את מיצ'ו, הספרדי בעט שטוח וחזק, דיוק הדף לא טוב וניית'ן דייר המהיר הגיע ראשון לכדור ודחק מקרוב פנימה. 0:1 לסוונסי.

דקה 40: גול! פאבלו הרננדס מצא את מיצ'ו סמוך לקצה הרחבה, קארל מקיו לא נצמד לספרדי והוא ניצל את זה כדי לבעוט כדור שטוח לפינה הרחוקה. 0:2 לסוונסי.

דקה 48: גול! דייר רץ לעומק המגרש באין מפריע, מסר לראותלדג', קיבל ממנו בחזרה בתוך הרחבה, הטעה את מקיו ובעט ברגל שמאל לפינה הרחוקה. 0:3 לסוונסי, הגביע מתקרב.

דקה 56: השוער דיוק הכשיל את דה גוזמן בתוך הרחבה וראה כרטיס אדום. פנדל לסוונסי, ברדפורד ב-10 שחקנים.

דקה 59: גול! שוער המשנה של ברדפורד, ג'ון מקלוכלן, תפס את המקום בין הקורות אחרי שנכנס במקום החלוץ וולס. דה גוזמן לא התרשם ובעט את הפנדל פנימה. 0:4.

דקה 90+1: גול! סוונסי הגבירה את הלחץ במטרה למצוא את החמישי והצליחה. שניות אחרי שטיאנדלי המחליף בעט למשקוף, רנחל שלח כדור רוחב מימין ודה גוזמן כבש מקרוב בבעיטה שטוחה. 0:5 לברבורים.

שחקן סוונסי, ניית'ן דייר (בלבן), כובש נגד ברדפורד בגמר גביע הליגה 2013. רויטרס
דחק פנימה מקרוב. דייר עם הראשון מתוך חמישה/רויטרס

סוונסי: גרהארד טרמל, אנחל רנחל, אשלי וויליאמס, סונג יואנג קי (גארי מונק, 62), בן דייויס (דוויט טיאנדלי, 84), ליאון בריטון, ג'ונתן דה גוזמן, פאבלו הרננדס, ווין ראותלדג', ניית'ן דייר (רולאן לאמה, 78), מיצ'ו.

ברדפורד: מאט דיוק (הורחק, 56), סטיבן דארבי, קארל מקיו, רורי מקארדל, קרטיס גוד (אנדרו דייויס, 46), ניית'ן דויל, גארי ג'ונס, וויל אטקינסון, גארי ת'ומפסון (זבון היינס, 73), נאקי וולס (ג'ון מקלוכלן, 57), ג'יימס האנסון.

אוהדי ברדפורד סיטי. Michael Regan, GettyImages
אוהדי ברדפורד לא שוכחים את 56 הקורבנות בשריפה במאי 1985/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully