וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת משמרת הצניעות: ראש עיריית ביתר עילית נחקר

19.2.2013 / 0:00

מאיר רובינשטיין נחקר באזהרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ומרמה והפרת אמונים במסגרת החשד לאלימות נגד מי שהפר "כללי צניעות". היום יובאו להארכת מעצר 2 חשודים

צילום: מור שאולי; עריכה: גדי וינסטוק, טל רזניק, רן מנחם; קריינות: אביב אברמוביץ'

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, נחקר אתמול (שני) באזהרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ומרמה והפרת אמונים במסגרת החשדות לאלימות של "משמרת הצניעות" בעיר. רובינשטיין השיב לשאלות החוקרים ובתום החקירה, שמתנהלת ביחידת להב 433, שוחרר לביתו וחקירתו צפויה להימשך בימים הקרובים.

על פי מידע שהגיע לוואלה! חדשות, במסגרת החקירה, המשטרה שמה את ידיה על המחשבים של העירייה ועל מסמכים נוספים כדי לאתר את ההוכחות להעברות כספים לכאורה ל"משמרת הצניעות" בגין פעילותה, ובשביל לשלם דמי שתיקה לאנשים שהותקפו לפי החשד על ידי חבריה.

היום יובאו שני החשודים שנעצרו במסגרת הפרשה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. השניים חשודים כי במסגרת העסקתם באמצעות חברת כח אדם כרכזי נוער בעיר, ניהלו "משמרות צניעות" בעיר שתפקידן לשמור על סדר והצניעות ברחובות העיר ובאוטובוסים. לחשודים מיוחסות עבירות של תקיפה וחבלה בנסיבות מחמירות, חטיפה וכליאת שווא כלפי אזרחים, ברובם נערים ונערות, שהפרו לפי תפיסתם את הצביון הדתי של העיר באופן התנהלותם. חלק מהמעורבים הנוספים שנחקרו בפרשה ושוחררו בתנאים לביתם, הם חברים פעילים בוועד זה.

לטענת תושבים בעיר, כאשר הפעילים זיהו כאלה שאינם לבושים או נוהגים על פי הגדרות הצניעות הם "היו מטפלים בהם". התושבים ציינו כי חברי הארגון היו גם מסתובבים באוטובוסים ומוודאים כי מקיימים בהם הפרדה בין גברים היושבים מקדימה, לנשים מאחור. גם פה, מי שלא היה מקיים את המנהג השנוי במחלוקת, היה "זוכה" לטיפולם של הבריונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully