וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערות באילת התלוננו: תמונות עירום שלנו הופצו ברשת

רמי שני

18.2.2013 / 13:28

נערה בת 13.5 העידה כי תמונה אינטימית שלה פורסמה באינטרנט על ידי ידיד בן 16. הנער נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. תלונה דומה הוגשה על ידי בת 14: "ספגתי איומים"

שני נערים בני 16 מאילת נעצרו בחשד להפצת תמונות אינטימיות של תלמידות ברשת האינטרנט. תלונות בעניין הוגשו אתמול (ראשון) במשטרת מרחב אילת, בעקבות דיווחים של גורמי מערכת החינוך בעיר.

במקרה הראשון נחקר אחד החשודים במחלק הנוער של משטרת מרחב אילת בחשד שהפיץ תמונת עירום של ידידתו בת ה-13.5. מחקירת המקרה עלה כי הנערה שלחה לו את התמונה שלה, אך לאחר מכן ביקשה ממנו שיימחק אותה ממחשבו. בעוד שהנער טען בחקירתו כי הוא מחק את התמונה המביכה כבקשתה - העידה הנערה כי הוא למעשה הפיץ אותה בקרב חבריו. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים ונאסר עליו ליצור קשר עם הידידה.

במקרה נוסף נחקר נער, לגביו התקבלה תלונה של נערה בת 14 שטענה כי הוא איים עליה. לדבריה, היא שלחה לו תמונה אינטימית שלה ואחר כך סירבה לדרישתו לשלוח לו תמונות נוספות. בתגובה, כך לפי החשד, איים עליה הנער כי יפיץ את תמונתה ברשת. הנער נחקר בשעות אלו במשטרה.

במהלך השבוע האחרון הוגשו במשטרת מרחב אילת לא פחות מחמש תלונות שעניינן עבירות מחשב בהקשר של הרשת. קצין הנוער במרחב, פקד קאסם חלבי, העריך הבוקר כי הסיבה לריבוי התלונות נעוצה בסדרת הרצאות שעברו תלמידי תיכון בנושא המודעות לסכנות שבאינטרנט על ידי המשטרה המקומית. ההרצאות התקיימו כחלק משבוע האינטרנט הבטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully