וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר לוקה בשכלו אנס 3 אחיותיו במשך שנים

17.2.2013 / 0:20

פרסום ראשון: תושב בית שמש בן 24 יואשם באונס ובמעשים מגונים באחיותיו בנות ה-9, 15 ו-22 בבית המשפחה. ההורים שדיווחו מתחרטים: "לא חשבנו שיגיע לכלא, הוא לא יעמוד בזה"

פרשת אונס מחרידה בבית שמש: צעיר בן 24, בן למשפחה מסורתית, חשוד כי במשך שנים אנס את שלוש אחיותיו, בנות 9, 15 ו-22, וביצע בהן מעשים מגונים. על פי החשד, המעשים החמורים ביותר, בהם מעשי אינוס ומעשי סדום, בוצעו באחות הצעירה ביותר – כולם בבית המשפחה בבית שמש. אחיהן הגדול, הסובל ממוגבלות שכלית ואף למד בחינוך מיוחד, חשוד כי ביצע את המעשים בשיטתיות תוך שהוא פוגע פגיעה נפשית קשה במיוחד באחותו הקטנה. היום (ראשון) צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין המעשים המיוחסים לו.

אילוסטרציה. ShutterStock
על פי החשד, המעשים ביותר בוצעו באחות בת ה-9/ShutterStock

בשבת שעברה, משלא יכלו לשאת עוד את הידיעה על מעשיו של בנם, התלוננו ההורים על המעשים בתחנת משטרת בית שמש. מיד לאחר מכן נעצר החשוד, ובחקירתו שיתף פעולה עם החוקרים וקשר עצמו למעשים. אחיותיו מסרו עדות גם כן. מעצרו הוארך שלוש פעמים, וביום רביעי האחרון הוגשה נגדו הצהרת תובע.

ההורים, שמתחרטים על פנייתם למשטרה, מסרו לקרוביהם כי כוונתם הייתה "להפסיק את המעשים, להגן על הבנות ולשלוח אותו לטיפול". לדבריהם, "לא חשבנו שהדברים יגיעו לכלא, הוא לא בנוי לכך ולא יעמוד בכך". ואכן, מאז נעצר מסרב בנם לאכול ואף איים לשלוח יד בנפשו.

סנגורו של החשוד, עורך הדין דוד הלוי, מסר בתגובה כי "מדובר במקרה מורכב וסבוך מבחינה אנושית ומשפחתית. מרשי הינו בחור צעיר שסובל ממוגבלות שכלית קשה המצויה ברקע למעשים. מרשי והוריו שיתפו פעולה באופן מלא עם המשטרה, ולמעשה הם שהביאו לחשיפת האירועים מתוך ציפייה כי הדבר יביא לטיפול של הרשויות בבנם. אני מקווה שהרשויות השונות אכן ינקטו תהליך טיפולי ושיקומי שהינו מחויב המציאות במקרה מורכב זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully