וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת על אונס בת ה-5 חזרה בה: "הכל בדיה"

6.2.2013 / 20:27

רכזת הגנים בישוב החרדי שהתלוננה על התקרית חזרה בה בחקירתה והסבירה שרק ביקשה להעלות את הנושא לסדר היום. המשטרה ממשיכה לחקור: "היא כבר שיקרה בעבר"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

האם אונס בת החמש שהושתק בישוב החרדי במרכז הארץ לא התרחש? כך טוענת רכזת הגנים בעירייה שדיווחה על המקרה. בערוץ 2 דווח הערב (רביעי) כי הרכזת, גננת במקצועה, סיפרה לחוקרי המשטרה שמדובר ב"בדיה", אולם חוקרי משטרת מחוז ש"י במשטרה אינם מקבלים את גרסתה וחקירת המקרה נמשכת.

הרכזת, שנחקרה אתמול תחת אזהרה ולא הסכימה לשתף פעולה בגלל שנדרה שלא לספר את פרטי המקרה, אמרה היום בלוויית עורכי דינה כי כל מה שסיפרה "לא היה ולא נברא". לדבריה, מעשיה נועדו להעלות את נושא התקיפה המינית כנגד ילדים לסדר היום. עוד הוסיפה הרכזת כי היא עצמה עברה תקיפה מינית בגיל 16 - דבר שפגע בה קשות והשפיע עליה.

האישה, שתחת ידיה עברו מקרי פגיעה מינית בילדים רבים, החליטה לעשות מעשה ולעורר את השטח ואת הנושא לסדר היום. במהלך חקירתה, התנצלה שהדבר הפעיל את המשטרה וגרם למהומה גדולה כל כך. בסיום הדברים חזרה שוב הגננת על כך שהיא נדרה נדר לא למסור פרטים על המקרה, כך ששאלת קיום מקרה האונס עדיין נשאר תלוי באוויר. במשטרת מחוז ש"י לא מקבלים את גרסתה ואומרים שהיא שיקרה בעבר, ומבחינתם החקירה ממשיכה והיא תמוצה עד למציאת הילדה והאשם במקרה האונס.

יהודה פריד, אחד מעורכי דינה של האישה, אמר לוואלה! חדשות כי הסיבה שהיא בדתה את הסיפור הייתה ריבוי המקרים אליהם נחשפה. "שהיא ראתה שהאירועים הללו חוזרים על עצמם כל הזמן ולמרות פניותיה הדברים לא מטופלים, היא החליטה לזעזע את המערכת ובדתה את המקרה".

לדברי הפרקליט, אין סיבה מיוחדת מדוע היא החליטה להתריע דווקא עכשיו, למעט העובדה שנפגעי תקיפה מינית פועלים לעתים באופן אמוציונלי. "אין חוקים אצל נפגעי תקיפה מינית", אמר פריד, "לפעמים זה יכול לצאת אחרי 30 שנה וזו הסיבה שהיא החליטה לעשות את המעשה הזה. לא היה לה מושג שזה יתפתח בצורה כזו, היא רצתה בסך הכל לזעזע את המערכת הפנימית של הציבור החרדי בעיר והיא חשבה שזה ייסגר ברמת אגף הרווחה בעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully